پخش فروش ژل لاک ناخن قیمت عمده لاک ژل Nail gel polish

لاک ناخن ماندگاری بسیار کمی دارد. روی انگشتان شما بیشتر از یک یا دو روز دوام نمیاورد و این اصلا خوب نیست.ما در این جا ژل لاک ناخن را  معرفی خواهیم کرد که تنوع زیادی دارند و حدود ۳ الی ۴ هفته روی ناخن شما ماندگار است با ما همراه باشید.


ژل لاک ناخن شلبی

سریعترین رشد نام تجاری لاک ناخن در انگلستان یک لاک ناخن ژل خیس کننده ارائه می دهد که از رزین غیر سمی و بی ضرر ساخته شده است. این فرم کاملاً سازگار با محیط زیست ، با بوی سبک ساخته شده و ماندگاری بیشتری نسبت به لاک ناخن معمولی دارد. همچنین می توان آن را به راحتی اعمال و خارج کرد.


در صورت استفاده صحیح ، لاک می تواند برای ۲-۳ هفته بدون از بین رفتن براقیت بالا دوام داشته باشد. همچنین لازم نیست نگران یافتن رنگ مناسب برای ناخن های خود باشید زیرا این مارک ۳۰۰ سایه را برای انتخاب شما ارائه می دهد. از این ژل لاک می توان به همراه لایه پایه و روکش پایه مارک های دیگر استفاده کرد. با این حال ، برای دستیابی به یک کاربرد عالی ، بهتر است اگر از لاک ژل با روکش های اصلی و پایه مارک استفاده کنید.


 

ژل لاک ناخن


اینستاگرام شرکت نیل استارز


ژلیش ناخن مارک دنی

ژلیش ناخن مارک دنی بیش از 130 رنگ مختلف را برای پوشش ناخن های شما با درخشش طولانی مدت ارائه می دهد که در ابعاد 12 میل به بازار ارایه شده است. دوام و ماندگاری بالای دارد و از بین نمی رود. این ماده مخصوصاً حاوی ویتامین های اساسی است که باعث می شود ناخن های شما هفته ها محکم تر ، سالم تر و درخشان شوند.

با استفاده از این فرمول ژل لاک ، شما فقط به رنگ ژل و پوشش بالا برای داشتن ناخن هایی زیبا و زیبا نیاز دارید. ژل و پوشش مایع به نازک استفاده می شود و تحت یک LED یا یک دستگاه UV خشک می شود.

لاک ژل ناخن ماک کاوا


ژل لاک ناخن  مارک O.P.I

برند برنده جایزه ، Gelish ، محصولی با کیفیت  است. Gelish Soak-Off Gel Polish یک محصول انقلابی است که در سال ۲۰۰۹ به بازار عرضه شد.

این اولین  ژل لاک ناخن بود که در یک بطری بسته بندی شده و همراه با یک قلم مو بسته بندی می شد ، به عنوان یک فرآیند سریع ، آسان و کارآمد برای استفاده از ژل بیش از ۲۲ رنگ تولید کرده و در بیش از ۸۰ کشور در سراسر جهان به فروش رسیده است.


ژل لاک OPI


ژل لاک ناخن مانند لاک سنتی استفاده می شود اما ماندگاری بیشتری دارد. در یک لامپ LED در ۳۰ ثانیه یا ۲ دقیقه در لامپهای UV سنتی خشک می شود. لاک تا ۳ هفته روی ناخن ها می ماند و هیچ لکه بری یا لایه برداری ندارد و فقط در عرض ۱۵-۱۵ دقیقه کاملاً خیس می شود. شما می توانید از بین ۱۷۱ رنگ موجود در این برند یکی را انتخاب کنید. و با سوهان برقی استرانگ آن را سوهان کشی کنید.


ژل لاک COCO


لاک ژل چشم گربه ای

این لاک ناخن یک سیستم جدید لاک ژل دو مرحله ای از سازندگان لاک ژل INK است. این فرمول پایه و رنگ را در یک بطری مخلوط کرده است. این باعث می شود که استفاده از محصول راحت تر و وقت گیرتر باشد. این که شما می خواهید از یک کت پایه جداگانه استفاده کنید نیز به خود شما بستگی دارد. با این حال ، برای جلوگیری از لاک زدن ژل بیشتر روی ناخن ها ، در عین حال که از شکستن یا خرد شدن لهستانی جلوگیری می شود ، یک پوشش بالا لازم است. این فرمول همچنین فاقد حلال است. یعنی بوی شدیدی ندارد. همچنین به مرور زمان زرد و ضخیم نمی شود.

اگر اهل یک مد لباس باشید بهترین گزینه برای شما خواهد بود. این برند در تحقیق و توسعه لاک ژل ناخن تخصص داشته است. آنها حدود ۳۳۰ سایه دارند ، از جمله ژل تغییر رنگ دمای حرارتی ، ژل رنگین کمان هولوگرافی ، ژل چشم گربه هولوگرافی ، ژل در تاریکی و غیره. با داشتن چنین طیف وسیعی از رنگ ها ، یافتن سایه مناسب برای یک تجربه ابتکاری طراحی ناخن بسیار آسان خواهد بود.


ژلیش ناخن Elite99 Soak Off UV LED ماندگار و مقاوم در برابر تراشه است. شما می توانید تا ۲ هفته از زمان پوشیدن از رنگ براق با کیفیت بالا استفاده کنید. استفاده از آن نیز بسیار آسان است ، حتی کسانی که برای اولین بار از آن استفاده می کنند استفاده از آن را آسان می کنند.

 

ژل لاک جدید

 


چگونگی خرید لاک ژل ناخن

شرکت بازرگانی نیل استارز در ایران دارای کارخانه تولید لاک ژل و مواد کاشت ناخن میباشد. ارسال به سراسر کشور در کمترین زمان ممکن . جهت خرید با بخش فروش از ساعت ۹ الی ۲۱ تماس حاصل فرماید ارسال توسط پست.


7

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

Instagram
WhatsApp
تماس با ما