قیمت ابزار کاشت ناخن و لوازم مشهد

یکی از بهترین شغل های که هم زیباست و هم دامد خیلی بالای دارد کاشت ناخن میباشد قبل از رفتن به کلاس بهتر است که از هزین ها و قیمت ابزار کاشت ناخن آشنا شویم معمولا جهت اطلاعات بیشتر با ما همراه باشید و جهت خرید میتوانید با شمار های شرکت تماس حاصل فرماید ارسال به برای اولین سفارش رایگان میباشد به سراسر کشور.

دستگاه سوهان برقی استرانگ 207 کره ای اصلی


پودر کاشت ناخن

مواد و ابزار کاشت ناخن

ضد قارج: این مواد را قبل از انجام هر کاری به ناخن میزنیم تا هر میکروبی که روی ناخن است را نابود کند و از ایجاد قارچ زیر کاشت ناخن جلوگیری کند.

پرایمر کاشت ناخن : موادی است که حالت چسبندگی دارد و باعث میشود مواد به ناخن بچسبد. به ۳ گروه عمده تقسیم میشوند مواد پرایمر اسیدی و نیم اسیدی و غیر اسیدی . نکته: هر چقدر اسیدی پرایمر بیشتر باشد ناخن دست سوزش بیشتری دارد و زود تر چسبندگی ایجاد میکند.

پودر کاشت ناخن : یکی از مواد مهم در کاشت ناخن است که برای نشستن روی ناخن با لیکویید ترکیب میشود به ۳ رنگ است معولا سفید ، هلویی و رنگ صورتی میباشد پودر ناخن به صورت بسته ای و فله ای در بازار است معمولا چد مارک معروف دارد مانند.inm و ibi و… است

لیکوئید ناخن:
این مایه است که با پودر ناخن ترکیب میشود و باعث میشود یک حالت خمیری بر روی ناخن ایجاد شود این مواد هم به ۳ دسته تقسیم میشوند. زود خشک ، متوسط و دیر خشک.

اگر تازه کار هستید بهتر است که از لیکوئید دیر خشک استفاده کنید

ابزار کاشت ناخن

بهترین مارک وسایل کاشت ناخن

یکی از بهترین ابزار کاشت ناخن دستگاه سوهان برقی مارک استرانگ میباشد این دستگاه های مانیکور به دو گروه عموه تقسیم میشوند. سوهان برقی خانگی و سوهان برقی سالنی که دسته اول دور سرعت بین ۲۰ هزار تا ۲۵۰۰۰ دارند و دسته دوم معمولا دور موتور بین ۳۰۰۰۰ تا ۳۵۰۰۰ دارند.

نکته مهم:لطفا توجه کنید که بهترین دستگاه ها برای کار کاشت ناخن استرانگ ۲۰۷ است

نکته مهم اگر میخواهید دستگاهی برای تست خریداری کنید بهتر است که مارک سوهان برقی نیل دریل یا نیل مستر را خریداری نماید.


ست دتسگاه لاک خشک کن

دستگاه های uv ناخن

دستگاه یووی ناخن که برای خشک کردن ژل کاشت استفاده می شود هم یکی از  ابزار کاشت ناخن است  دستگاه مورد استفاده در کاشت به ۳ دسته تقسیم میشوند. دستگاه یو وی ، دستگاه لاک خشک کن led و دستگاه لاک خشک کن یو وی ال ای دی که از هر دو نوع لامپ در سیستم طراحی آن استفاده شده است.

نکته مهم : لطفا قبل از خرید توجه کنید که دستگاه uv همه نوع ژل لاک را خشک میکند.

فروشگاه لوازم کاشت ناخن

ارسال تام لوازم کاشت ناخن به مشهد ازتهران انجام میگیرد و کاملا به صورت رایگان با پست پیشتاز میباشد. حداقل خرید 5 ملیون. این پک های لوازم ناخن شامل 25 قلم لوازم میباشد.

 

دستگاه لاک خشک کن سان اصلی درج یک

در مقاله بالا تلاش کردیم به لوازم که بیشترین کار برد و مهم هستنداشاره کنیم در ادامه به صروت مختصر در مورد وسایل که نیاز دارید برای کار در یک سالن کاشت ناخن اشاره خواهیم کرد با ما  همراه باشید.

لوازم موارد نیار برای ناخن:پرایمر، قلم های ناخن ؛ریموور ژل لاکی ، بافر، قیچی ،پنچر ، پلی ژل ، کاتر ، سر سوهان ها  ،پولیش ، و نیپر .

خرید لوازم ناخن

در آخر :جهت خرید ابزار کاشت ناخن لوازم مورد نیاز دستگاه سوهان برقی و مشاوره لطفا با بخش مشاوره فروش شرکت نیل استارز تماس حاصل فرماید.


2

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

Instagram
WhatsApp
تماس با ما