خرید و قیمت لیکوئید کاشت ناخن به صورت 1 الی 4 لیتری

لیکوئید کاشت ناخن ماده ای است که برای کاشت ناخن پودری یا اکریلیکی با مواد اصلی کاشت ترکیب میشود. لیکوئید ناخن در سرعت خشک شدن به ۳ دسته تقسیم میشوند. دیرخشک این نوع بیشتر بدرد تازه واردان در کار کاشت ناخن میخورد زیرا هر چه دیرترخشک شود بیشتر میتوان با آن کار کرد و روی ناخن را طراحی نمود. لیکویید کیستون دارای 3 مدل است چرب و نیم چرب و خشک که برای اطلاعات بیشتر با ما همراه باشید.



خرید لیکوئید کاشت ناخن درج یک

 قیمت لیکوئید کاشت ناخن


مشخصات لیکوئید کیستون اصلی

لیکوئید ناخن کیستون اصلی نیم چرب در وزن های 4 لیتری با مشخصات R1C1 موجود است ساخت کشور آمریکا کیفیت درج یک برای استفاده در سالن ها لطفا هنگام خرید توجه کنید که از این برند مدل های فیک نیز در بازار به صورت بسیار زیاد موجود است و شرکت نیل استارز به دلیل این که یکی از وارد کننده های اصلی این برند است شما میتواند با خیال راحت از این مارک خریداری کنید. کیفیت و ضمانت اصلی بودن کالا.

 

لیکوئید کیستون اصلی
لیکوئید کاشت ناخن مارک کیستون اصلی

چرا لیکوئید کاشت ناخن کیستون

ویژگی: لیکوئید کاشت ناخن کیستون ، بدون هیچ گونه بو ، مقاوم در برابر هوا ، چسبندگی برتر ،دیرخشک میشود و امکان اصلاح را فراهم می کند.

سازگاری گسترده: به خوبی با سایر محصولات و پودرهای کاشت ناخن مارک کیستون و دیگر مارک ها جفت می شود.

کاربرد آسان در کاشت ناخن و مانیکور با استفاده از پودر اکریلیک برای انجام ناخن ،

 


 

لیکوئید کاشت ناخن مارک کیستون


 

نسبت درست لیکوئید ناخن به پودر کاشت

نسبت درست لیکوئید ناخن به پودر کاشت

با نسبت صحیح ، یک دانه از پودر پلیمر ایجاد می کند ، بادوام و انعطاف پذیر تشکیل می دهد ، تا تقویت شود.
با استفاده از این کیت ناخن اکریلیک ، می توانید طرح های صاف و ساده ، خطوط لبخند واضح ، هنر ناخن سه بعدی و موارد دیگر ایجاد کنید.
لیکوئید کاشت ناخن محصولی فاقد MMA است و تا حدودی بوی سنگینی ندارد ، بنابراین استفاده از آن بسیار ایمن است.


 

پودر کاشت ناخن


نسبت درست لیکوئید ناخن به پودر کاشت

نرم سفید اکریلیک پودر به سطح خود ساخته شده و با چسبندگی برتر و کارایی عالی ، یک پایان بی عیب و نقص ایجاد می کند. ماندگاری طولانی مدت حدود ۲-۳ هفته بدون نیاز به دستگاه uv. مناسب برای مانیکور و طراحی ناخن.

پودر اکریلیک Crystal Clear پلیمرهای بدون حباب است که وضوح فوق العاده ای با پایان صاف و یکنواخت خود را ارائه می دهد. برای تمام فصل ها ساخته شده است. می تواند به عنوان پایه یا روکش استفاده شود.

پودر ناخن صورتی ، باعث افزایش چسبندگی ، دوام ، استحکام ، انعطاف پذیری و نگاه طبیعی به تقویت کننده های ناخن می شود. با تخیل عالی خود سبک ناخن منحصر به فرد بسازید !! امتحان کنید !!!


 

 

لیکوئید ناخن مارک NBI


در لیکویید ناخن چه چیزهای مهم است

در لیکویید ناخن چه چیزهای مهم است

۱٫ زرد شدن اکریلیک

قبل از استفاده از ناخن های اکریلیک ، اجازه دهید که پرایمر بدون اسید کاملا خشک شود.

۲٫ اکریلیک روان یا اکریلیک خشک

زمان های بیشتری را امتحان کنید تا از نسبت مناسب لیکوئید ناخن به پودر مطلع شوید. نسبت نرمال و متعادل مایعات به پودر به ترتیب ۱٫۵ به ۱ است.

۳٫ اکریلیک حباب دار یا اکریلیک بالابرنده

با غوطه وری آرام در ته ظرف مایع ، اطمینان حاصل کنید که موهای برس آکریلیک در مونومر اشباع شده اند تا حباب های حبس شده هوا آزاد شوند. محصول را فشار داده و صاف کنید تا حباب های هوای گرفتار از بین بروند.


 

کاشت ناخن رنگی


لینیستاگرام سایت شرکت


ویژگی ها  لیکوئید کاشت ناخن

ویژگی ها  لیکوئید کاشت ناخنمجموعه لیکوئید ناخن و پودر اکریلیک در ۴ رنگ مختلف ، شفاف ، سفید ملایم ، صورتی ، بی رنگ طبیعی و مایع اکریلیک مونومر ۴oz است ، بنابراین می توانید یک لایه محافظ برای تقویت خود ایجاد کنید ناخن های طبیعی خود را داشته باشید ، که ۳-۵ هفته طول می کشد. می توان آن را روی ناخن های طبیعی و ناخن های مصنوعی استفاده کرد. انتخابی مناسب برای استفاده در سالن و استفاده از DIY در منزل. با تخیل عالی خود ناخن های بی نظیری بسازید !

لیکوئید ناخن کریشن

یک لیکوئید درج یک با کیفیت فوق العاده بالا نیم چرب قابل استفاده هر نوع پودر کاشت ناخن در هجمهای 250 میلی لیتر تا 4 لیتری کیفیت با ضمانت

 

لیکوئید ناخن کریشن

خرید لیکوئید کاشت ناخن

جهت خرید پودر کاشت و مواد لیکوئید ناخن درج یک اطفا با واحد فروش شرکت نیل استارز تماس حاصل فرمایید. ارسال به سراسر کشور فروش ویژه

خرید لیکوئید کاشت ناخن


8

  1. سلام وقت بخیر میخواستم بدون لیکوئید کاشت ناخن چرب برای مبتدی بهتر است یا لیکوئید نیم چرب چه مارکی برای من کارآموز پیشنهاد میکنید ممنون میشم بگید.

    • وقت بخیر لطفا جهت استعلام قیمت لیکوئید ناخن کیستون با بخش فروش تماس بگیرد ۲ مدل موجود است

  2. سلام من لیکوئید ناخن خریدم اما بوی خیلی زیادی داره میخواستم بدونم این طبیعی است و بدنم سوزش گرفته چیکار کنم؟

    • سلام بله لیکوئید بوی زیادی داره و باید حتما ماسک بزنید برای استفاده از آن دستکش و ماسک استفاده کنید و بهتره برید پیش پزشک شاید حساست پوستی داشته باشید

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

Instagram
WhatsApp
تماس با ما