قیمت لوازم کامل کاشت ناخن ارسال رایگان کد 85841

هنر ناخن را دوست دارید اما نمی دانید چگونه شروع کنید؟ ما در این راهنمای کاشت ناخن برای مبتدیان باید همه چیز در مورد لوازم کامل کاشت ناخن بدانند و چگونگی استفاده در میگویم

چند نفر را دیده اید که ناخن انگشتان دست یا پا (یا هر دو!) دارای طراحی زیبا و منحصر به فرد هستند؟ یک روند رو به رشد در سطح جهانی ، هنر ناخن زدن در رسانه های اجتماعی با افزایش تعداد افراد ناخن در خانه افزایش یافته است. با در دسترس بودن آموزش های آموزشی در سطح وسیع تر ، تنها چند قدم با شروع سفر فاصله دارید. اگر به یادگیری این مهارت خلاقانه فکر می کنید ، مطمئناً مهارت مفیدی خواهد بود.


لوازم کامل کاشت ناخن درج یک

لوازم کامل کاشت ناخن در دنیای مدرن

با گزینه های موجود برای هنر ناخن می توانید با آموزش خود را منحصر به فرد کنید. رنگ هایی که از سیاه مات تا زرد برقی تا سفید درخشان متغیر هستند ، صدها گزینه را در اختیار شما قرار می دهند. شما همچنین می توانید برای طراحی ناخن های خود به لوازم کامل کاشت ناخن مانند : شابلون ، ابزارهای نقطه گذاری ،  قلم دیزاین ، قلم کاشت ، فرمر ،ابزارهای راه  و غیره دسترسی داشته باشید. ناخن های اکریلیک نیز تکامل یافته اند و محصولات ناخن تقلبی بیشتری مانند ناخن های ژله ای زنده شده اند. رنگدانه های ناخن قوی تر و ماندگارتر شده اند و به شما این امکان را می دهند که ناخن های تزئینی خود را برای مدت طولانی عالی نگه دارید.


قالب کاشت ناخنقالب یا تیپ سالن

البته اولین و مهمترین ابزار که شما نیاز دارید تیپ سالن یا همان قالب کاشت ناخن است است! همیشه می توانید از خود یا شخص دیگری استفاده کنید. همچنین می توانید از دست و ناخن های تمرینی استفاده کنید. این موارد جعلی هستند که معمولاً برای آموزش و تمرین استفاده می شوند.

لاک ناخن پایه و تاپ کت

این که آیا قصد دارید رنگدانه ها را به ناخن های خود اضافه کنید یا فقط عناصر تزئینی دیگر ، داشتن یک لایه اصلی همیشه خوب است. یک روکش پایه هر گونه نقص یا مغایرت را برطرف می کند تا یک بوم آماده به شما ارائه دهد. برخی از لاک های پایه ناخن نیز می توانند به عنوان روکش بالا عمل کنند ، مانند این لاک ناخن سالی هانسن. پوشش بالا به محافظت از کار شما کمک می کند.


سوهان دستی

سرسوهان دستی

سوهان ناخن یکی از لوازم کامل کاشت ناخن بسیار مهم است زیرا ابزاری عالی برای حفظ ناخن های شما عالی است. چه از فایل روی ناخن های واقعی خود استفاده کنید و چه از مجموعه ناخن های تقلبی ، می توانید آنها را به دلخواه تنظیم کنید. اگر ترجیح می دهید ناخن ها در ارتفاع خاصی ترجیح داده شوند ، می توانید از ساق های ناخن برای کوتاه نگه داشتن آنها استفاده کنید. به طور کلی می توان سوهان ها ناخن را به راحتی پیدا کرد و می توانید آنها را به صورت عمده و ارزان قیمت خریداری کنید ، مانند این بسته ۱۰ تایی. همچنین ،


خریدلوازم کامل کاشت ناخن

ابزارها و لوازم کامل مورد نیاز کاشت ناخن

در حالی که بالا گفته شد ضروری هستند ، اما ممکن است هنوز ابزارهای خوبی برای استفاده شما نباشند ممکن است بخواهید برخی موارد اضافی را در نظر بگیرید: دستگاه UV ناخن ، پاک کننده کوتیکول ، بافر ، ابزار راه راه ، ابزار نقطه گذاری و آستون ، دستگاه سوهان برقی ناخن ، دستگاه فن زیر دست ، سر سوهن های شنی یا کروم و غیره شما به تمام این لوازم کامل کاشت ناخن که ین جا ذکر شد نیازمند هستید. در پایان عکس تمام لوازم را برای شما قرار داده ایم.


قیمت پک لوازم کاشت ناخن برای کارآموزان

دوستان عزیزی که تازه میخواهند این لوازم کاشت ناخن به صورت کامل تهیه کنند لطفا به نکات زیر توجه کنید شما میتوانید  تمام لزوازم را با قیمت حدود ۳ میلون خریداری کنید اما واقعا هیچ کیفیتی ندارد و کاربردی نمیباشد پیشنهاد ما به شما خرید پک لوازم کاشت ناخن از حدود ۴۵۰۰ بالاست که هم دارای کیفیت خوبی است و هم برای شما کارای خوبی دارد جهت خرید می توانید همه روزه از ساعت ۹ الی ۲۰ با بخش فروش شرکت تماس حاصل فرماید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

Instagram
WhatsApp
تماس با ما