خرید اینترنتی دستگاه یو وی ناخن LED UV مشهد

دستگاه یو وی ناخن یکی از وسایل برقی بسیار مهم در کار انجام مانیکور ناخن دست یا پا میباشد که بعد از لاک ژل زدن یا بعد از انجام پلیژل دست خود را درون دستگاه UV قرار میدهیم تا خشک شود.

نکته:وقتی که به روی ناخن دست لاک ژل مزنید نیاز به روشن بودن تمام چراغ های یو وی میباشد اما وقتی که برای طراحی ناخن از پلیژل استفاده میکنید نیاز به روشن بودن تمام چراغ های دستگاه یو وی ناخن نمی باشد

برای انجام دادن مانیکور ناخن لطفا توجه کنید که بر حسب ژل که استفاده میکنید قدرت دستگاه UV ناخن  متفاوت است. یعنی هر چه ژل ناخن جدید تر باشد نیاز به قدرت بیشتری برای خشک کردن ناخن لازم است. معمولا دستگاه های لاک خشک کن قدرت بین ۷۲ تا ۲۰۰ وات برای این کار عالی است.

دستگاه لاک خشک کن

دستگاه لاک خشک کن ناخن UV

 

دستگاه یو وی ناخن UV ما می تواند همه ژل های ناخن را خشک کند و هیچ آسیبی به چشم و پوست ندارد و می تواند روی ناخن ها و انگشتان پا نیز استفاده شود. چرا اکنون آن را امتحان نمی کنید؟

مشخصات: دستگاه UV

نوع: لامپ UV UV
ماده: ABS
رنگ: سفید +
ورودی سیاه : ۱۰۰-۲۴۰V 50 / 60Hz
خروجی: DC 24 ولت
قدرت: ۸۰W
طول موج: ۳۶۵nm + 405nm
عمر مفید: ۵۰۰۰۰ ساعت
تنظیم زمان: ۱۰s ، ۳۰s ، ۶۰s ، ۹۹s (حالت بدون درد)
اندازه مورد: ۲۳٫۵ * ۲۲٫۳ * ۱۰٫۲cm / 9.3 * 8.8 * 4.0in
وزن مورد: ۴۹۱g / 17.3oz
اندازه بسته بندی: ۲۴ * ۲۳ * ۱۱cm / 9.3 * 8.3 *
۴٫۳in وزن بسته بندی: ۷۶۹g / 27.1oz

دستگاه uv

اطلاع:دستگاه یو وی ناخن

۱٫ به عنوان یک نوع محصول قابل تبخیر ، لاک ناخن توسط هیچ لامپ ناخن خشک نمی شود ، بنابراین لطفا از محصول ما برای خشک کردن لاک استفاده نکنید!
۲٫ لطفاً قبل از استفاده ، کتابچه راهنمای کاربر را به دقت مطالعه کنید.

لیست بسته بندی:
۱ * چراغ UV یو وی ناخن LED
۱ * آداپتور AC
۱ * کتابچه راهنمای کاربر چند زبانه

ویژگی ها و جزئیات

می تواند تمام ژل های ناخن را خشک کند: فناوری جدید LED های منبع نور دوتایی (۳۶۵ + ۴۰۵nm) ، مناسب برای خشک کردن همه ژل های ناخن. دیگر نیازی به نگرانی در مورد تشخیص ژل ناخن خود نیست.

طراحی زمان و طراحی سنسور: زمان های ۱۰ ، ۳۰ ، ۶۰ و ۹۹ برای نیازهای مختلف تنظیم شده است. سیستم سنسور اتوماتیک ، کارکرد آسان ، صرفه جویی در مصرف برق و زمان صرفه جویی شده.

سیستم القایی مادون قرمز داخلی که باعث می شود بدون فشار دادن هیچ کلید به طور خودکار شروع شود ، می توانید با قرار دادن دست ها آن را روشن کرده و با بیرون آوردن دست ها آن را خاموش کنید.

دستگاه یو وی ناخن

پانل قابل جدا شدن: پانل بازتابنده مغناطیسی قابل جدا شدن ، راحت تر برای پخت ژل ناخن پا.

طراحی چراغ گرد: چراغ های دستگاه یو وی ناخن LED 42 عددی به طور مساوی توزیع می شوند و از زاویه مرده استفاده نمی کنند..

جهت خرید دستگاه های uv ناخن می توانید همه روزه از ساعت ۱۰ الی ۲۰ تماس حاصل فرماید ارسال به سراسر ایران شرکت بازرگانی نیل استارز.

 

 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

Instagram
WhatsApp
تماس با ما