قیمت مواد پودرکاشت ناخن ibi وزن ۶۳۰ گرم تهران

مواد کاشت ناخن ibi شامل پودر کاشت ، لیکوئید ناخن ، ضد قارچ ، پرایمر ، و… میشود که ما در این مقاله به برسی پودر و لیکوئید خواهیم پرداخت با ما هراه باشید . لوازم مارک ibi یکی از بهترین برند های موجود در ایران است که از کیفیت بسیار خوبی برخوردار میباشد که ما به شما علاقه مندان و همکاران عزیز توصیه میکنم حتما از آن حتی یک بار هم که شده استفاده کنید تا تفاوت بین بقیه پودر ها و لیکوئید ها را به خوبی تشخصی دهید.


مواد کاشت ناخن ibi

مواد کاشت ناخن ibi

 پودرهای ibi بسیار ریز هستند که وقتی با  مایع لیکوئید ibi ترکیب می‌شوند، یک قوام خامه‌ای خوب دارند تا کاربرد آسانی داشته باشند.  پودرهای اکریلیک رنگی را می توان به تنهایی استفاده کرد یا با هم ترکیب کرد تا انواع مختلفی از ظاهر ناخن را ایجاد کند. پس از تنظیم، مواد کاشت ناخن ibi حداکثر انعطاف پذیری، استحکام و چسبندگی عالی را فراهم می کند و احتمال ایجاد حباب، ترک خوردن یا بلند شدن را از بین می برد. با هشت رنگ فرانسوی که برای هماهنگی با تمام رنگ‌های پوست فرموله شده‌اند، هرگز نمی‌خواهید از چه رنگی استفاده کنید.


 

پودر ibi ناخن

قبل از استفاه از پودر کاشت ibi به نکات زیر توجه کنید

قبل از استفاده از پودر اکریلیک، حتماً بستر ناخن را با پاک کردن لاک و پاک کردن آن با استون به درستی آماده کنید. در این مرحله، شما تصمیم خواهید گرفت که آیا پودر اکریلیک را مستقیماً روی ناخن طبیعی بمالید یا نه، یا نوک ناخن را بچسبانید.[/highlight-red]

در مرحله بعد، درخشش روی صفحه ناخن را از بین می‌برید و باند و پرایمر را روی کل بستر ناخن می‌مالید تا از بلند شدن بعد از استفاده جلوگیری کنید.
هنگامی که پودر اکریلیک انتخابی خود را به دست آوردید، حتما شیشه را رول کنید تا پودر به درستی پخش شود .
سپس قلم ناخن خود را در لیکوئید ناخن فرو کنید .

باید برس تمیز کنید بزنید و اضافی آن را پاک کنید تا تمام مایع در انتهای برس بنشیند.
حالا نوک قلم اشکی را به آرامی روی سطح پودر قرار دهید و به اندازه کافی پودر را جمع آوری کنید تا برای یک دانه زدن به کل ناخن بمالید. بهتر است که مواد کاشت ناخن ibi چه پودر و لیکوئید یکی باشند .


لیکوئید ناخن ibi

لیکوئید ناخن مارک ibi

لیکوئید ناخن مارک ibi یک مایع با خشک شدن متوسط ​​تا سریع است که دارای سایه آبی روشن است که رنگ های طیف کامل پودرهای IBI را غنی می کند.
طراحی شده برای حداکثر چسبندگی ناخن و فرموله شده با مهارکننده های UV برای افزایش ثبات رنگ و نرم کننده ها برای استحکام و دوام بیشتر.
مایع نهایی برای کاربردهای مختلف ایده آل است.
ویژگی ها:  مواد کاشت ناخن ibi  لیکوئید در صورت مخلوط شدن با پودر اکریلیک، کرمی می شود.

چگونگی خرید مواد کاشت ناخن ibi

جهت خرید مواد کاشت ناخن شامل لیکوئید و پودر مارک ibi می توانیدی همه روزه از ساعت ۹ الی ۲۰ با شرکت نیل استارز تماس حاصل فرماید ارسال به سراسر کشور توسط پست یا باربری ر کمترین زمان ممکن .

منبع : www.salonmart.net


دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

Instagram
WhatsApp
تماس با ما