خرید به قیمت عمده سر سوهان های کاربید ناخن

معرفی انواع سر سوهان های دستگاه کاشت ناخن

سر سوهان های کاربید با کیفیت بالا می توانند کارهایی بیش از تراشیدن محصولات ناخن شما داشته باشند. داشتن یک سر سوهان مناسب برای کار ، زندگی شما را بسیار آسان تر می کند و در هنگام کار با مشتری در وقت با ارزش شما صرفه جویی می کند. سر سوهان های سوراخ کننده ناخن دارای انواع مختلفی از مواد ، اشکال ، اندازه ها و دانه های ریز هستند که برای هر نوع مختلف کاربردها و اهداف مختلفی دارند و با داشتن یک دستگاه سوهان برقی درج یک کار خود را به خوبی انجام دهید.

 

در این بخش ، ما قصد داریم مواد مختلف سر سوهان مته ناخن را توضیح دهیم. این چهار ماده متداول ترین هستند: باند مندرل / سنباده ، سر سوهان های کاربید ، سر سوهان های سرامیک و سر سوهان های الماس.

نوار ماندریل / سنباده

سر سوهان های شنی

نوارهای سمباده ای روی سر سوهان های ناخن

سر سوهان ناخن معمولی معمولاً از فلز یا لاستیک ساخته می شود. می توانید قسمت بالایی سنبله را به باند سنباده بریزید و خوب کار را انجام می دهید. نوارهای سنباده قابل ضد عفونی نیستند. این یکی از دلایلی است که باند های سنباده یک سر سوهانی کاغذی یکبار مصرف هستند ، بنابراین شما باید بعد از هر مشتری نوار سنباده را تغییر دهید. نوارهای فرستنده معمولاً برای کارهای سطحی ، از بین بردن ژل ها و پدیکورها استفاده می شوند. آنها در سنگ ریزه های مختلف وجود دارند: درشت ، متوسط و ریز.

سر سوهان های کاربید

سر سوهان های کاربید ناخن

مجموعه سر سوهان های ناخن کاربید ناخن تنگستن آبی (۷ عدد)

مجموعه سر سوهان های ناخن کاربید تنگستن طلا (۷ عدد)

سر سوهان های کاربید ناخن از فلز کاربید ساخته شده اند (که ۲۰ برابر از فولاد قوی تر است). سر سوهان های کاربید قرار است طولانی مدت باشند. آنها برش هایی مانند فلوت بر روی ذره کاربید دارند. این برش ها سر سوهان کاربید را قادر می سازد تا محصول تقویت شده را تراشیده و مانند قطعه های الماس خراشیده نشود. مقیاس شبکه توسط فلوت های موجود در سر سوهان جلوگیری می شود. فلوت های غوطه وری بزرگ به شما ریزدانه می دهد فلوت های کم عمق معمولاً ریزتر بودن را نشان می دهند. سر سوهان های کاربید ابزاری عالی برای کاربران پیشرفته هستند و برای از بین بردن اکریلیک ها ایده آل هستند. قرار نیست از آنها روی ناخن طبیعی استفاده شود. سر سوهان های کاربید را می توان تمیز کرد.

سر سوهان سرامیکی

سر سوهان های سرامیکی ناخن

ست سر سوهان مته ناخن سرامیکی ناخن ۷ عدد

نکته قابل توجه در مورد سر سوهان های  ناخن روکش شده سرامیکی این است که بهدلیل ذات سرامیک ، به همان روشی که سر سوهان های دیگر دارند گرم نمی شوند . آنها هم ماندگاری طولانی دارند. قطعه سرامیکی همچنین دارای برش هایی مانند فلوت است که به تراشیدن محصول کمک می کند. شما می توانید سر سوهان های سرامیکی را در چندین شبکه مانند متوسط   درشت و خوب مشاهده کنید. سر سوهان های سرامیکی را نیز می توان تمیز و استریل کرد.

 

 

سر سوهان های کاربید و الماسه

سر سوهان های الماس  یا کاربید ناخن

 

مجموعه سر سوهان های ناخن کوتیکول الماس ۱۰ عدد

 

سر سوهان های الماس ناخن می توانند از دو روش طبیعی یا مصنوعی گرفته شده و سخت ترین سر سوهان های موجود باشند. آنها برای از بین بردن محصول ساخته شده با خراشیدن مورد استفاده قرار می گیرند ، اما در مقایسه با سر سوهان های ذکر شده قبلی گرد و غبار و اصطکاک بیشتری ایجاد می کنند و بنابراین گرمای بیشتری ایجاد می کنند. آنها همچنین پس از ضد عفونی شدن زنگ نمی زنند. بیشتر سر سوهان های مته کوتیکول از الماس ساخته شده اند

 

جهت خرید این سوهان ها ناخن و لوازم کاشت ناخن می توانید به واحد فروش  شرکت نیل استارز تماس حاصل فرماید ار ساعت ۹ الی ۲۱ ارسال به سراسر کشور 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

Instagram
WhatsApp
تماس با ما