خرید دستگاه لاک خشک کن sun uv

دستگاه های لاک خشک کن ناخن یکی از ابزار های بسیار مهم است که همیشه در سالن برای مانیکور ناخن استفاده میشود. یک دستگاه با قابلیت خشک کردن پلی ژل و لاک ژل با نور یو وی . معمولا برای استفاده در سالن ها از قدرت ۱۲۰ به بالا و برای منزل از قدرت ۴۸ وات استفاده یشود. برای خرید بهتر دستگاه های یو وی ناخن با ما همراه باشید.

 

لوازم مانیکور

فواید دستگاه لاک خشک کن

اگر فواید انجام ناخن های خود را به تنهایی درک کرده باشید ، می دانید که مدتی طول می کشد تا بتوانید ناخن های کاملاً آرایش یافته یا مراقب داشته باشید. به همین دلیل ، می خواهید مطمئن شوید که ناخن های تازه صیقل داده شده شما حتی پس از گذشت چند دقیقه از انجام کار ، خراب یا لکه نخواهند شد.

دستگاه لاک خشک کن با ارسال رایگان

 

داشتن یک دستگاه لاک خشک کن با کیفیت خوب یکی از محصولات ناخن است که باید در آن سرمایه گذاری کنید زیرا قطعاً داشتن یک دستگاه جلوگیری از حوادث ممکن است در حالی که منتظر خشک شدن طبیعی ناخن ها هستید ، کمک خواهد کرد.

لاک خشک کن برقی سان

مزایای استفاده از دستگاه یو وی ناخن ۴۸ وات

مورد اول: زمان دستگاه خشک شدن ناخن ها را کاهش می دهد. دستگاه لاک خشک کن ناخن می تواند کار خشک کردن ناخن های شما را فقط در عرض چند دقیقه انجام دهد. اما اگر مراحل طولانی تری را در نظر بگیرید، ممکن است مجبور شوید حدود نیم ساعت صبر کنید تا ناخن های شما کاملا خشک شود. فقط تصور کنید که اگر فقط به جای خشک شدن هوا در ناخن هایتان از خشک کن ناخن استفاده می کردید ، می توانستید با ۳۰ دقیقه اضافی چه کار کنید.

 

جهت خرید دستگاه یو وی با قدرت ۲۰۰ وات کلیک گنید.

لوازم کاشت ناخن

 

 بهترین دستگاه لاک خشک کن ناخن

از آنجا که گزینه های مختلف لاک ناخن در دسترس است ، گزینه های مختلفی برای خشک کن ناخن نیز پیدا خواهید کرد. برای یافتن خشک کن عالی ، ممکن است لازم باشد موارد زیر را در نظر بگیرید:

قابل حمل بودن دستگاه یو وی ناخن

داشتن یک دستگاه خشک کن ناخن که بتوان آن را به راحتی در هر کجا که می خواهید بیاورید انجام ناخن های شما را بسیار راحت تر می کند. اما اگر بیشتر به سشوار نیاز دارید ، ممکن است بخواهید به جای مدل سیم دار ، باتری آن را تغذیه کنید. البته یکی از این دو گزینه همیشه بهتر خواهد بود.

دستگاه لاک خشک کن sun

مشخصات صفه نمایش دستگاه خشک کن ناخن

خشک کن ناخن وجود دارد که می تواند هر دو دست را همزمان خشک کند. اگر حرفه ای هستید و باید همزمان به چندین مشتری مراجعه کنید ، خرید خشک کن ناخن با چنین ویژگی می تواند بهترین گزینه شما باشد. با این کار سرویس دهی کارآمدتر و موثرتر خواهد بود.

چگونگی خرید دستگاه لاک خشک کن ناخن

جهت خرید دستگاه لاک خشک کن مارک سان میتوانید همه روزه از ساعت ۹ الی ۲۰ با واحد فروش شرکت نیل استارز تماس حاصل فرماید.

 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

Instagram
WhatsApp
تماس با ما