چگونگی راه اندازی یک سالن ناخن در سال 1402

مراحل افتتاح سالن ناخن

مهمترین نگرانی شما این است که برای افتاح یک سالن ناخن چه وسایل و لوازمی ناخن لازم دارید. نگران نباشد در مقاله زیر ما به شما کمک  میکنیم تا با این حرفه بیشتر آشنا شوید و جهت دانستن مواد و لوازم کاشت در آخر یک فیلم برای آموزش گذاشته شده است از مشاوره تا خرید وسایل کاشت ناخن با ما همراه باشید.

 


 

سالن


کسب و کار خود را راه اندازی کنید

تجربه کار در یک سالن ناخن را کسب کنید. اگر فقط تا به حال به عنوان مشتری پا به سالن ناخن گذاشته اید ، لطفا مدتی افتتاح سالن ناخن را خود را به تعویق بیندازید ومدتی در یک سالن  کار کنید. خودتان یک مانیکوریست شوید ، درک بهتری از مهارت ها و خواسته های منحصر به فرد این حرفه به شما می دهد. با گذشت زمان ، این تخصص به طور مستقیم در موفقیت شما به عنوان یک کارآفرین در زمینه زیبایی نقش  زیادی خواهد داشت.


nail salon


اینستاگرام شرکت


 چه نوع سالنی میخواهید ره اندازی کنید؟

تصمیم بگیرید چه نوع سالنی را می خواهید باز کنید. با تدوین چشم انداز برای تجارت خود شروع کنید. آیا شما آن را به عنوان حومه شهری در نظر می گیرید که مشتری های خسته می توانند از آن استفاده کنند، یا در یک محل عالی که از داخل و خارج  شهرجمعیت پولداری پرشوری را جلب می کند؟ هنگامی که در مورد آنچه می خواهید به دست آورید ایده بگیرید ، آمادگی بیشتری برای برنامه ریزی متناسب با آن خواهید داشت.

 

دستگاه uv ناخن
خرید لاک خشک کن uv به قیمت عمده دستگاه ال ای دی ناخن

 درخواست مجوز سالن ناخن

تمام مجوزهای لازم را دریافت کنید. معیارهای صدور مجوز بسته به محل زندگی شما متفاوت خواهد بود ، اما حداقل شما باید بتوانید اثبات گواهینامه زیبایی خود را نشان دهید و برای مجوز یک سالن استاندارد برای انجام تجارت درخواست کنید.

اگر قبلاً این کار را نکرده اید ، شروع به تحقیق درباره دوره های زیبای کاشت ناخن در منطقه خود کنید. این دوره ها به طور معمول ۱-۲ سال طول می کشد. در پایان این زمان ، مدارکی را که برای راه اندازی سالن شخصی خود نیاز دارید ، به شما میدهند


مانیکوریست


سرمایه خود را جمع کنید. برای تأمین مالی سرمایه گذاری آینده خود ، تا می توانید پول اختصاص دهید. در صورت لزوم ، می توانید برای دریافت وام تجاری متقاضی وجهی باشید که پس انداز کرده اید. همچنین این امکان وجود دارد که از دوستان و عزیزان خود کمک بگیرید. 

 

پول خود را برای زدن  سالن جمع کنید

در حالی که در مراحل برنامه ریزی برای باز کردن سالن ناخن خود هستید ، تا آنجا که ممکن است هزینه های غیر ضروری را کاهش دهید. هر سانت پس انداز شما را به تحقق رویای خود نزدیک می کند.


دستگاه کاشت ناخن


 کل هزینه های راه اندازی خود را تخمین بزنید. تمام مکان هایی را که پول شما برای رفتن به سالن شما از جیب می رود ، شناسایی کنید. همراه با هزینه منظم بهره برداری ، هنگامی که کار خود را شروع می کنید ، هزینه های مربوط به اجاره ، صدور پروانه و بازرسی دارایی ، مالیات و تجهیزات و ملزومات اساسی نیز در پی خواهد داشت. هنگامی که استخدام کارمندان برای کار در زیر کار خود را شروع می کنید ، موضوع حقوق و دستمزد نیز وجود خواهد داشت. 


به دست آوردن منابع و تجهیزات لازم برای درست کردن سالن  ناخن

فضای مناسبی را برای سالن خود اجاره کنید. مکانی را انتخاب کنید که بین حفظ حریم خصوصی و راحتی تجاری تعادل برقرار کند. نکته کلیدی در اینجا دید است – شما می خواهید مشتری اصلی خود را جذب کنید ، اما همچنین برای رهگذران کنجکاو که در خیابان سرگردان هستند قابل توجه است. قرار گرفتن در مجاورت فروشگاه های لباس ، رستوران ها و سایر مکان های محبوب مشتری شما می تواند یک مزیت باشد. 


 سالن کاشت ناخن کجا افتتاح کنیم؟

بیشتر سالن های موفق بخشی از مراکز خرید بزرگتر هستند ، اگرچه برخی از آنها را می توان در ساختمان های کوچک و مستقل یافت. با آنچه غریزه (و بودجه) شما حکم می کند پیش بروید. هرچه سالن خود را به قلب شهر نزدیکتر کنید ، به دنبال کسب و کار بیشتری خواهید بود.


سالن ناخن عالی


 ساخت سالن ناخن مناسب

 فضای سالن ناخن خود را به راحتی مبلمان کنید. از جمله موارد غیر قابل معامله مورد نیاز شما ، میز کار یا ایستگاه ایستاده برای تکنسین ها ، میزهای مانیکور ، صندلی های خوابیده با پایه های مخصوص پا ، چرخ دستی های تأمین و صندلی های محل انتظار است. پس از محاسبه چیزهای بزرگ ، می توانید به این فکر کنید که چگونه می خواهید محل را جذاب  و زیبا کنید. ترکیب وسایلی مانند دیوارکوب های چوبی و گیاهان گلدانی می تواند به ایجاد فضای آرامش بخش تری کمک کند.

 

اگر مکان شما وسایل مهم مانند دستشویی ، سینک ظرفشویی و تهویه هوانصب نشده باشد  ممکن است مجبور به تهییه آن ها شوید.

 

وسایل سالن ناخن زیبای

 لیست و سایل سالن ناخن

لیست مختصری از همه مواردی را که برای انجام تجارت در یک روز خاص نیاز دارید ، تهیه کنید. این موارد شامل مواردی مانند دستگاه کاشت ناخن ،سوهان برقی ناخن، دستگاه uv ،ژلیش، ، قیچی ، بافر ، مرطوب کننده ، حوله و جداکننده انگشت و پا است. آماده باشید که هر دو هفته یکبار سفارشات مکرر برای این مواد انجام دهید ، زیرا پس از عملیاتی شدن آنها نان و کره شما خواهند بود. 

روی میز سالن ناخن

سایر وسایل مرتبط مانند حوله های کاغذی ، صابون دستی ، استون و مواد مطالعه در لابی را فراموش نکنید.با یک یا چند تامین کننده عمده فروشی قرارداد ببندید تا لوازم خود را به صورت عمده با نرخ تخفیف خریداری کنید.

 

سالن برقی ناخن

برای تأمین درآمد خود محصولات را بفروشید. تعداد کمی از آرایشگاه های ناخن با دادن مانیکور ۱۰۰٪ سود خود را کسب می کنند. همچنین یک بازار بزرگ برای کالاهای زیبایی خاص وجود دارد ، به این معنی که شما می توانید برای به حداکثر رساندن درآمد خود هم مانیکور کنید و هم وسایل بفروشید .. با در دسترس قرار دادن مواردی مانند لاک ناخن ، لوسیون و ابزارهای لایه بردار ، به مشتریان خود این فرصت را می دهید تا همان محصولاتی را که در سالن لذت می برند ، به خانه ببرند.

 

با شرکت های برجسته بهداشت و زیبایی در تماس باشید تا از چگونگی تنظیم فرصت توزیع عمده فروشی یا مشارکت احتمالی مطلع شوید.

 

یک منطقه بوتیک را جدا از ایستگاه های اصلی خدمات خود اختصاص دهید که در آن مشتریان می توانند انتخاب شما را مرور کرده و خرید کنند.

دستگاه سوهان ناخن

 برای سالن خود چگونه تبلیغ کنیم؟

سالن ناخن خود را برای جذب تجارت به بازار عرضه کنید. برخی از آگهی های تبلیغاتی چشم نواز را برای تجارت خود طراحی کرده و در منطقه خود نصب کنید. این تبلیغات را در مکان هایی که احتمالاً جمعیت مورد نظر شما از آنها بازدید می کند ، توزیع کنید ، مانند فروشگاه های زیبایی ، آبگرم و کافه ها. اطمینان حاصل کنید که تمام جزئیات مهم را در تبلیغات خود بگنجانید ، از جمله نام ، آدرس و شماره تلفن سالن خود ، انواع خدماتی که ارائه می دهید و ساعات کار شما. 

چگونگی تهییه وسایل کاشت ناخن

 با ارزوی موفقیت برای تمام دوستان عزیز امید واریم که مقاله بالا به درد دوستان خورده باشد . لازم به ذکر است که شرکت بازرگانی نیل استارز وارد ککنده محصولات کاشت ناخن برای شما عزیزان تخفیف ویژه ای در نظر گرفته است پس جهت خرید و راهنمای با واحد فروش تماس حاصل فرمایید

منبع:wikihow

2

  1. با سلام، ،خواستم ببینم کلیه لوازم مربوط به manicure و pedicure همچنین میز و صندلی رو میتونم از شرکت شما تهیه کنم، البته همانطور که از تلفن همراه من پیداست در حال حاضر ایران نیستم

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

Instagram
WhatsApp
تماس با ما