نمایندگی دستگاه uv ناخن در مشهد sun لاک خشک کن

آیا لامپ دستگاه uv ناخن میتواند لاک معمولی من را خشک کند؟

دستگاه uv ناخن لامپهای آن فقط می تواند لاک ژل را خشک کند ، اما نه برای  ناخن معمولی یا هر ژلی که حاوی ماده UV نباشد کاربردی ندارد ، بنابراین لطفا قبل از خرید تأیید کنید که لاک شما با uv سازگار است

اگر دکمه روشن / خاموش وجود دارد؟ چگونه لامپ را خاموش یا روشن کنیم؟این لامپ شامل دکمه روشن / خاموش نیست ، اما تایمر ۳۰s 60s 99s می تواند به جای دکمه روشن و خاموش باشد. با فشار دادن یک زمان ، لامپ روشن می شود ، با فشار دادن مجدد زمان ، لامپ خاموش می شود.

سالن کاشت ناخن
دیزاین سالن با دستگاه uv ناخن

این دستگاه از آنجا که ما عملکرد سنسور خودکار دارد وقتی دست خود را  درون صفحه آن قرار بدهید روشن میشود و وقتی که دست یا پا را خارج کنید  چراغ ها خواموش میشود

 

چرا مستقیماً لامپ های دستگاه یو وی روشن نمیشومد؟

اگر لامپ روشن باشد ، دانه های لامپ  دستگاه uv به راحتی گرم می شوند و طول عمر لامپ را کاهش می دهند. بنابراین برای استفاده راحت و جلوگیری از تحریک پوست ، طول عمر لامپ را نیز حفظ کنید ، پس از آزمایش ، ما تنظیم شدیم ۳۰s 60s 99s ، (حالت گرمای کم) و عملکرد سنسور اتوماتیک را اضافه کنید. امیدوارم همه مشتری ها تجربه خوبی از هنر ناخن داشته باشند.

درباره عملکرد Protect

چرا وقتی که ما مستقیماً آن را می بینیم ، نور آبی بسته است و آبی روشن نیست.

از آنجا که چراغ های بنفش برای چشم و پوست تحریک کننده هستند ، بنابراین ما طراحی را برای اطمینان از مناسب بودن مشتریان ارتقا دادیم. اگر می خواهید رنگ بنفش را مانند تصویر اصلی ما ببینید ، لطفا سعی کنید چراغ را در مکانی با نور ضعیف روشن کنید .

دستگاه uv ناخن

چراغ لامپ دستگاه uv ناخن  چیست؟

لامپ ماورا means بنفش به معنای ساخته شده توسط دانه های LED است و می تواند UV را برای خشک کردن ژل ساطع کند ، لامپ ما شامل ۲۱ عدد مهره led است و می تواند UV را خشک کند تا ژل خشک شود ، بنابراین “بله” لامپ ما لامپ UV است.

 

آیا دستگاه uv ناخن می تواند تمام ژل لاک را در۳۰ ثانیه خشک کند؟

البته که نه،برای خشک کردن سریع ژل uv ، اما همانطور که می دانید مواد تشکیل دهنده مارک های مختلف ژل لاک متفاوت است ، سرعت خشک شدن نیز تحت تأثیر ضخامت  ژل های شماست. فقط یک ژل را انتخاب کنید که شامل بسیاری از محتوای uv باشد.

 

دستگاه uv ناخن لاک خشک کن

نکات ۱:در مورد دستگاه uv ناخن

۱٫ ولتاژ واقعی باید نیازهای دستگاه را برآورده کند.

۲٫ لطفاً هنگام کار دکمه تایمر از لامپ استفاده نکنید.

۳٫ هنگام بهبود ناخن ها ، به دست ها یا پاها توجه بیشتری کنید.

۴٫ اگر از حالت گرمای کم ۹۹s استفاده می کنید ، سعی کنید مدت زمان خشک شدن بیش از حد معمول باشد.

 

نکات ۲:در مورد  دستگاه uv کاشت ناخن

۱٫ اجازه ندهید آب یا مایعات دیگری به دستگاه uv ناخن وارد شود ، در غیر این صورت باعث خرابی دستگاه می شود.( دستگاه ضد آب نیست)

۲٫ با استفاده از ژل مناسب لامپ. زمان خشک شدن براساس محتوای uv مارک ژلی است که انتخاب می کنید.

۳٫ هنگامی که سطح لامپ کثیف است ، لطفا آداپتور دستگاه لاک خشک کن به برق متصل نکنید. لامپ را خاموش نگه دارید ، سپس با مواد شوینده خنثی پاک کنید تا تمیز شود. با پاک کننده ناخن یا هر ماده شوینده اسیدی پاک نکنید.

 

نکات ۳ در مورد دستگاه لاک خشک کن 

۱٫ در طول کار طولانی ، دانه های سبک UV به راحتی گرم می شوند. بنابراین لطفاً اجازه ندهید لامپ بیش از ۲ ساعت به طور مداوم کار کند. و لامپ را از برق جدا کنید زیرا برای مدت طولانی قابل استفاده نیست.

امید واریم مقاله بالا مورد پسند دوستان قرار گرفته باشد

 جهت خرید دستگاه uv کاشت میتوانید به صورت ۲۴ ساعت از طریق تماس با واحد فروش دستگاه را سفارش و تهیه نمایید  توجه کنید دستگاه ها دارای یک سال گارانتی  و ۱۰ سال خدمات پس از فروش میباشند

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

Instagram
WhatsApp
تماس با ما