خرید میکروموتور ماراتون لابراتواری Marathon 40k

میکروموتور ماراتون مدل چمپیون یکی از بهترین دستگاه های است که در کار کاشت ناخن و دندان پزشکی و حکاکی روی سنگ و چوب از آن استفاده می شود  البته سوهان برقی استرانگ هم  برای این کار بسیار عالی است اما این دستگاه دارای ۲ نوع هندپیس است یکی سفید با قدرت ۳۰ و دیگری نخودی رنگ با قدرت ۳۵ هزار دور جهت طلاعات بیشتر با ما همراه باشبد.


میکروموتور چمپیون


مشخصات میکروموتور ماراتون

مشخصات میکروموتور ماراتون دستگاه میکروموتور ماراتون مدل چمیپون تا ۳۵۰۰۰ دور در دقیقه سرعت دارد. این یک باتری برقی درجه یک، یکی از قوی ترین باتری های موجود در بازار است. تکنسین های ناخن در سراسر جهان این مدل را توصیه می کنند.

واحد پایه فشرده از یک موتور قدرتمند (۶۰ وات)، جهت چرخش چپ / راست قابل تنظیم و سیستم حفاظت خودکار بهره می برد. سرعت چرخش این باتری الکتریکی با توجه به دسته تنظیم مرکزی بسیار آسان است.

دوک با نوک نازک و مکانیسم Twist Lock به آرامی و بدون لرزش و با دقت برای هر عملیات انجام شده کار می کند. برای سوهان زدن، حکاکی، سنگ زنی، پرداخت، تیز کردن، پرداخت و مشخص کردن بستر ناخن مناسب است.


نکات مفید برای استفاده طولانی مدت:مشخصات میکروموتور ماراتون
زمانی که کاتر استفاده نمی شود، مطمئن شوید که با دکمه OFF خاموش شده است. تنظیم حالت کار روی ۰ کافی نیست.
برای هر تغییر جهت چرخش، ابتدا سرعت چرخش را روی ۰ تنظیم کنید و سپس دکمه Reverse / Forward را فشار دهید. در حین کار دکمه Reverse / Forward را فشار ندهید. خطر سوختن چاک وجود دارد.


سوهان برقی چمپیونمشخصات فنی: میکروموتور چمپیون

  • مشخصات فنی: میکروموتور چمپیون  سوهان برقی ماراتون : ۳۵۰۰۰ دور در دقیقه
  • قدرت: ۶۰ وات
  • رنگ سفید
  • وزن: ۱۵۰۰ گرم
  • جهت چرخش FWD / REV
  • کد محصول: LUX-6300
  • گارانتی: ۱۲ ماه


بسته شامل:

– دستگاه میکروموتور

-هندپیس

– پدال

– ۶ نکته پولیش

– ۶ سر سنگ زنی
مشخصات فنی: میکروموتور چمپیون  راهنمای کاربری.



خرید میکروموتور ماراتون

قیمت میکروموتور ماراتون مدل چمپیون

قیمت میکروموتور ماراتون مدل چمپیونقیمت میکروموتور ماراتون مدل چمپیون

دستگاه ماراتون دارای دو مدل یباشد که یکی از این مدل ها با هندپیس لابراتواری است. به دلیل نوسانات بالای ارزی قیمت را در سایت درج نکرده ایم جهت خرید و استعلام قیمت میتواید همه روزه از ساعت ۹ الی ۲۱ با بخش فروش شرکت تماس حاصل فرماید ارسال به سراسر کشور با پست و تیباکس


3

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

Instagram
WhatsApp
تماس با ما