مرکز فروش دستگاه led کاشت ناخن مارک SUN UV

مرکز فروش دستگاه led کاشت ناخن این دستگاه را با قیمتی مناسب و کیفیتی عالی و در برندهای معتبر آماده فروش دارد. این دستگاه با توجه به استانداردهای جهانی که در تولید آن لحاظ شده از نظر کیفیت عالی است و جای هیچ گونه نقص و ایرادی ندارد و مناسب استفاده در مراکز آرایش و پیرایش طراحی و تولید  شده است. این دستگاه در برند داخلی و خارجی با قیمت های متفاوت در بازار موجود است.

قیمت دستگاه led کاشت ناخن

مشخصات فنی دستگاه led کاشت ناخن

 دستگاه led کاشت ناخن سان 36 وات

این دستگاه led کاشت از نظر مشخصات ظاهری یک فرم خاصی دارد و از نظر تکنولوژی بسیار پرکاربرد و پیشرفته است. از طریق این دستگاه امواج ماوراء بنفش ساطع می شود و امروزه با پیشرفت علم و تکنولوژی اصولا در کلیه سالن های زیبایی و آرایشی برای خشک کردن ناخن  از آن استفاده می شود.

طول موج این دستگاه led کاشت به نسبت دستگاه های قدیمی بسیار کمتر است و بسیار کم انرژی است و خوشبختانه صدمات احتمالی کمتری به پوست دست و ناخن وارد می شود. اصولا روی این دستگاه یک صفحه دیجیتالی به کار برده شده که نشانگر زمان است و به صورت اتوماتیک زمانی که دست کاربر زیر دستگاه قرار می گیرد روشن می شود. سرعت بسیار خوبی دارد و حجم کمی از فضا را اشغال می کند. این دستگاه از طریق قرار دادن یک آداپتور  متصل به برق کار می کند. توصیه می شود در جهت حفظ ایمنی دستگاه حتما از محافظ های مخصوص استفاده شود. ضمنا دستگاه led دارای یک سیستم خنک کننده  قوی نیز هست و در صورت داغ شدن دستگاه کاملا اتوماتیک خاموش می شود.

قیمت خرید دستگاه led کاشت ناخن خارجی

 دستگاه led کاشت ناخن خارجی

چگونگی خرید دستگاه یو وی سان ناخن

قیمت خرید دستگاه led  ناخن خارجی به نسبت دستگاه هایی که در ایران تولید می شود گران تر است. این دستگاه در مدل های مختلف  به بازار عرضه می شود. اصولا اقلام خارجی در بدو ورود به کشور شامل پرداخت هزینه های گمرگی و جانبی ریز و درشت زیادی می شوند که  همین امر موجبات افزایش نرخ کالا را برای هموطنان در داخل کشور فراهم می کند هر چند که این یک روند کاملا  طبیعی است.

قطعا جنس با کیفیت و با برندهای معتبر جهانی قیمت قابل ملاحظه ای نیز خواهد داشت. چنانچه مطلع شدن از قیمت دستگاه ال ای دی کاشت ناخن خارجی برای شما مشتریان گرامی حائز اهمیت است می توانید با وب سایت ارتباط برقرار نمایید. مشاوران کارآزموده و مجرب ما در این خصوص شما را راهنمایی خواهند کرد. مضاف بر این ضمن اینکه  شما از تجربه  یک خرید بهینه و مقرون به صرفه  برخوردار خواهید شد.

 

2

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

Instagram
WhatsApp
تماس با ما