قیمت خرید مواد کاشت ناخن اترکشن 40 گرمی

خانم های به ناخن خوب توجه زیادی دارند و به همین دلیل برخی از آن ها امروزه ناخن های مصنوعی می کارند. برای کاشت ناخن از پودر های خاصی استفاده می کنند. مواد کاشت ناخن اترکشن از بهترین و مرغوب ترین مواد اولیه تولید شده و همچنین تمام استاندارد های ملی و بین المللی را کسب کرده است.

در ادامه بیشتر با مواد کاشت ناخن آشنا خواهیم شد.


مرکز خرید مواد کاشت ناخن اترکشن

آشنایی با مزایای مواد کاشت ناخن اترکشن


آشنایی با مزایای مواد کاشت ناخن اترکشن


مواد کاشت ناخن اترکشن دارای ویژگی ها و مشخصاتی است که سبب برتری آن نسبت به سایر محصولات مشابه شده است و برای انجام دادن کاشت ناخن با این پودر شما نیاز به لیکویئد کیستون درج یک دارید ما در این جا سعی داریم که تعداد محدودی از این ویژگی ها و مزایا را خدمت شما عزیزان عرض کنیم.

  • این مواد دارای چسبندگی بسیار بالایی هستند.
  • مواد اترکشن برخلاف سایر برند ها انعطاف پذیری بی نظیری دارد.
  • ناخنی زیبا و نازک را برای شما به ارمغان می آورد.
  • کاملا بهداشتی است.

قیمت روز مواد کاشت ناخن اترکشن

قیمت روز مواد کاشت ناخن اترکشن


وقتی برای خرید به بازار می رویم اولین چیزی که ما به آن توجه می کنیم قیمت محصول است. اما چه چیزی بر قیمت نهایی محصول اثر می گذارد و آن را گران بها تر و یا ارزان تر می کند؟

بدون شک پارامتر های زیادی وجود دارد که بر قیمت محصولات اثر می گذارند. ما در این جا سعی می کنیم تعداد محدودی از این عوامل را برای شما عزیزان بیان کنیم.

  • بیشتر بخوانید:

اولین و مهم ترین عاملی که بر قیمت ها تاثیر زیادی دارد کیفیت محصول است زیرا از مواد اولیه با کیفیت تولید شده و وقت بیشتری صرف تولید مواد کاشت ناخن شده است بنابراین هر چه یک محصول کیفیت بالاتری باشد قیمت آن نیز به همان اندازه افزایش می یابد.

مواد کاشت ناخن انواع مختلفی دارد و هر کدام از آن ها کارایی های خاص خود را دارد و اگر محصولی کاربرد های متفاوت داشته باشد تقاضا برای خرید و استفاده آن نیز افزایش می یابد.

اگر برای این که یک محصول به ما برسد افراد زیادی واسطه شوند قیمت پودر ناخن اترکشن نیز افزایش می یابد چرا که قیمت نهایی محصول و تعداد واسطه در بازار با هم دیگر رابطه مستقیم دارند.

برای یک خرید رضایت بخش می توانید به مرکز خرید مواد کاشت ناخن مراجعه کنید و محصول دلخواه و مورد نیاز خود را با نازل ترین قیمت خریداری فرمایید.

تمام مراحل تولید مواد کاشت ناخن در داخل کشور انجام‌می شود و به همین دلیل نسبت به نمونه های خارجی قیمت پایین تری دارد اما این دلیل بر بی کیفیت بودن آن نیست بلکه محصولات وارداتی به شدت تحت تاثیر نوسانات ارزی هستند‌.

چگونگی تهیه مواد کاشت ناخن ؟

جهت خرید مواد کاشت ناخن اترکشن با مواد عالی میتوانید از ساعت 9 الی 21 با واحد فروش شرکت نیل استارز تماس حاصل فرمایید  سوهان برقی استرانگ و دستگاه یووی نیز موجود است.


5

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

Instagram
WhatsApp
تماس با ما