قیمت مشخصات لاک خشک کن خانگی uv

دستگاه های uv  کار برد های بسیاز زیادی دارند که یکی از آن ها ضد عفونی کردن است این دستگاه های در کار کاشت ناخن هم استفاده میشود که به دستگاه لاک خشک کن uv معروف هستند . کار برد آن ها در سالن و در خانه هستند و انواع مختلفی دارند. به طور معمول لاک خشک کن خانگی معمولا توان بین ۲۸ الی ۳۲ وات دارد و دستگاه یو وی سالنی توان بین ۴۸ لی ۱۲۰ وات دارند.

سالن مانیکور

 

لاک خشک کن خانگی

جزئیات و ویژگی ها

lamp 48 وات چراغ ناخن LED

۳ حالت خشک شدن سریع 】۳۰s / 60s / 90s ، مناسب ترین زمان خشک شدن را برای لاک انتخاب شده انتخاب کنید ، منبع نور دوگانه LED / UV به طور مساوی توزیع شده است. روشنایی ۱۸۰ درجه  سریع و راحت بدون درد

حسگر خودکار پس از استفاده از لاک ناخن ، دست خود را داخل دستگاه uv ناخن  قرار دهید. لامپ یو وی به طور خودکار روشن می شود و لامپ پس از گذشت زمان تعیین شده یا خارج شدن دست از لامپ ، به طور خودکار خاموش می شود

دستگاه لاک خشک کن اده ال برای مصرف خانگی مناسب برای همه لاک های ناخن ژل: مناسب تقریبا برای هر ناخن ژل UV و LED ، به عنوان مثال ، ژل اکسیلیک ، CND Shellac ، چسب چشم Cat ، و غیره.

دستگاه لاک خشک کن خانگی

دستگاه uv ناخن

جزئیات و ویژگی ها لاک خشک کن خانگی مارک elehot

تنظیم تایمر ۳۰s 、 ۶۰s 、 ۹۰s. این ناخن خشک کن همچنین دارای عملکرد شمارش معکوس بر روی صفحه نمایش LCD است تا از زمان باقی مانده مطلع شود.

auto تشخیص خودکار مادون قرمز】 پس از اتصال به برق ، وقتی دست / پای خود را داخل آن قرار دهید به طور خودکار روشن می شود و پس از بیرون آوردن آن خاموش می شود.

【قدرت ۳۰ وات】 این لامپ led خیلی زود خشک می شود تقریباً همه ژل ها و لاک های نیمه دائمی

【۱۵ دانه لامپ چراغی】 استفاده از فناوری پیشرفته طول موج نوری دوگانه (۳۶۵ نانومتر + ۴۰۵ نانومتر). و نور نزدیکتر به نور سفید است که به چشم و پوست آسیب نمی رساند.

دستگاه یو وی ناخن

 

قیمت دستگاه لاک خشک کن

به دلیل تنوع زیاد این لاک خشک کن ها و نوسانات عرضی بهتر است که قبل از خرید با واحد فروش شرکت نیل استارز تماس حاصل فرماید.

 

 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

Instagram
WhatsApp
تماس با ما