قیمت لیکوئید کیستون نیم چرب R1C1 Keystone لیتری 4

لیکوئید کیستون یک مایع به رنگ بنفش دارای کمی بو میباشد که برای کاشت ناخن از آن استفاده میشود . قبل از خرید لطفا توجه کنید که این مایع به دو صورت در بازار موجود است یکی برای دندان پزشکی که هم ارزان تر است هم برای پوست خطر ناک میباشد و باعث قارچی شدن ناخن می شود لطفا قبل از خرید دقت کنید.برای استفاده از این لیکوید فیلم زیر را مشاهده کنید.

قیمت لیکویید کیستون اصلی



لیکوئید کیستون


مشخصات فنی لیکوئید کیستون

مشخصات فنی لیکوئید کیستون

لیکوئید ناخن کیستون مایع اکریلیک بدون زرد شدن و چسبندگی عالی. مایع مونومر اکریلیک با تثبیت کننده های UV برای اطمینان از شفافیت رنگ و جلوگیری از زرد شدن یا کدر شدن فرموله شده است. این می تواند بهترین اتصال را به صدف ناخن طبیعی تضمین کند و درخشندگی بی عیب و نقص را بدون نیاز به پرایمر هنگام ساخت ناخن های زیبا با پودر کاشت ناخن مارک های مختلف تضمین می کند.


لیکوئید کیستون لیتری


بوی لیکوئید ناخن کیستون مایع اکریلیک- همه مایعات آکریلیک مونومر حرفه ای بو دارند زیرا مطابق با FDA هستند، مونومر پودر اکریلیک موروان نیز همینطور است. استفاده از مونومر گل ما بسیار ایمن است. توصیه می کنیم هنگام استفاده از مایع اکریلیک ناخن برای ساختن ناخن های اکریلیک در یک منطقه تهویه شده بمانید.


لیکویید ناخن کیستون


خدمات مشتریان لیکوئید ناخن کیستون

خدمات مشتریان لیکوئید ناخن کیستون

خدمات- تمام هنرهای ناخن لیکوئید کیستون اکریلیک ما آزمایش شده و کیفیت کنترل شده است. ما قول می دهیم که به همه مشتریان خود محصولات و خدمات عالی ارائه دهیم. اگر مشکلی در مورد مونومر مایع اکریلیک وجود دارد، لطفاً با ما تماس بگیرید و ما تمام تلاش خود را برای کمک به شما در حل این مشکل خواهیم کرد. لطفا ادامه دهید و با اطمینان کامل خرید خود را انجام دهید. ما خدمات تعویض یا بازپرداخت را ارائه می دهیم. از خرید خود لذت ببرید.

لیکویید اصلی کیستون درج یک

 

مراحل انجام دادن کاشت ناخن


 

خرید لیکویید ناخن کیستون

خرید لیکویید ناخن کیستونلیکوئید ناخن مارک کیستون دارای ۳ مدل میباشد یکی چرب و نیم چرب و اخری هم لیکوئید کیستون خشک که معمولا بیشترین استفاده در لیکوئید چرب دارد جهت خرید میوانید با ما تماس بگیرید و اگر قصد خرید ۵۰ لیتر به بالا داشته باشید ما برای شما نمونه ارسال خواهیم کرد.


خرید لیکویید ناخن کیستون

منبع:www.amazom.com

12

  1. سلام من چند ماه قبل لیکوئید کیستون اصلی از شما خریدم عالی بوده اگر از همون دارید تا سفارش بدم . بعد دفع قبلی حدود ۷۰۰ کرم ریخت بود چیکارش میکنید ؟

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

Instagram
WhatsApp
تماس با ما