عرضه عمده دستگاه led کاشت ناخن

عرضه عمده دستگاه led کاشت ناخن (professional led nail lamp) به صورت فروش اینترنتی در کل کشور،تهران ،مشهد،اهواز،مازندران وسایر نقات کشور امکان پذیر است.شما میتوانید جهت اطلاعت بیشتر با واحد پشتیبانی تماس حاصل فرماید

. لطفا قبل از خرید نقاله زیر را مطالعه نماید تا بتوانید برای یک خرید مناسب بهتر تصمیم بگیرید شرکت نیل استار علاقه دارد که خریداران با الاعات کامل محصول را تهیه نمایند.

قصد تهیه این دستگاه را دارید؟ مجموعه ما اقدام به عرضه این دستگاه به صورت عمده نموده است.

عرضه عمده دستگاه led کاشت ناخن

راهنمای فنی دستگاه led کاشت ناخن

راهنمای فنی دستگاه led کاشت ناخن فناوری دوگانه UV / LED – فناوری جدید NailStar از منابع نوری UV و LED برای پوشش یک باند UV بسیار گسترده برای خشک کردن انواع ژل ، بدلیجات و میخ های چسب استفاده می کند. سازگار با CND Shellac ، Gelish ، OPI ، Bluesky و موارد دیگر.

سنسورهای حرکتی خودکار: سنسورهای حرکتی داخلی هنگام وارد کردن دست خود به طور خودکار لامپ خشک کننده ناخن را فعال می کنند. از بین بردن دستان ، خشک کن ناخن را خاموش می کنید.

مشخصات تایمر

تایمر با سه تنظیم ثابت: ۳۰ ، ۶۰ و ۹۰ تایمر دوم برای نتایج عالی هر زمان که با این لامپ UV و چراغ LED انجام دهید.

مشخصات صفحه نمایش

LED DISPLAY: صفحه نمایش داخلی داخلی نشانگر ثانیه های باقی مانده تا خشک شدن ناخن های شما است. این خشک کن ناخن مناسب برای استفاده در منزل یا برای استفاده متخصصان در دنیای مانیکور است.

قابل حمل

پایه قابل جابجایی – طراحی شده برای دست و پا (مانیکور و پدیکور) ، پایه قابل جابجایی اجازه می دهد تا بهداشت حفظ شود ، نظافت را آسان کرده و امکان ذخیره سازی کارآمد را فراهم می آورد.

بادوام و خشک خیلی سریع. لامپ ناخن Abody Nail یک خشک کن حرفه ای تر است.
دارای ۱۵ دانه چراغ LED با دوام تا ۵ سال استفاده مداوم است. با داشتن ۲۴ وات نیرو ، به سرعت خشک می شود که می تواند زمان شما را ۵۰٪ نسبت به سایر خشک کن های ناخن کوتاه کند.

فن آوری نور جدید LED چراغ دست خود را محافظت می کند
. در مقایسه با نور ماوراء بنفش ، نور حاصل از این لامپ ناخن هیچ آسیبی به ناخن ها ، چشم ها و پوست شما نمی زند و از سیاه بودن دست ها محافظت می کند. سنسور خودکار.

این خشک کن ناخن دارای سنسور هوشمندی است و هنگام قرار دادن دست / پای خود به طور خودکار روشن می شود و بعد از بیرون کشیدن خاموش می شود.

تایمر دوم ۳۰/۶۰ آن به شما امکان می دهد زمان را کنترل کنید. خیلی گرم نیست ، بنابراین نیازی به نگرانی نیست که به دستان شما آسیب برساند. در هنگام استفاده ساکت تر از سایر محصولات است.

قیمت فروش دستگاه led کاشت ناخن

قیمت فروش دستگاه led کاشت ناخن همانطور که در ابتدا عرض نمودیم، مجموعه ما اقدام به پخش دستگاه led ناخن کاشتن با کیفیت استثنایی و قیمتی مقرون به صرفه نموده است.

در کنار این موارد ما امکان خرید به روش غیر حضوری را نیز فراهم نموده ایمد

شما عزیزان می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر پیرامون مجموعه ما و محصولات عرضه، استعلام قیمت فروش دستگاه led کاشت ناخن وجدید ترین دستگاه ها مدرن روز و دریافت مشاوره تخصصی و رایگان، ثبت سفارش به صورت ۲۴ساعت  با کارشناسان فروش ما تماس حاصل نمایید. نیل استار حامی مصرف کننده وارد کننده به روز ترین دستگاه های کاشت ناخن در ایران با ما بهترین ها تجربه کنید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

Instagram
WhatsApp
تماس با ما