خرید یووی کاشت ناخن sun ارسال رایگان

برای انجام یک مانیکور خوب و عالی نیاز به دستگاه های حرفه ای است به دلیل متنوع بودن ژل ها ناخن ها و میزان حرارت مختلفی که دارند معمولا همه نوع دستگاه یووی کاشت ناخن لاک ژل ها را خشک نمیکند. برای این که همه نوع ژل ناخن خشک شود باید دستگاه uv قدرت بالای داشته باشد. ما در مقاله زیر به برسی یکی از دستگاه های لاک خشک کن uv سان خواهیم پرداخت که مخصوص کار در سالن است.

 

یووی کاشت ناخن

 

 

نحوه استفاده از دستگاه لاک خشک کن uv

  1. لایه نازکی از ژل لاک ها را طبق دستورالعمل استفاده از آن بر روی ناخن تمیز و خشک بدون دست زدن به کوتیکول یا پوست در کنار ناخن ها قرار دهید.
  2. از تایمر مناسب (در حالت حرارت کم ۱۰s / 30s / 60s / 99s) استفاده کنید. لامپ پس از زمان مشخص شده به طور خودکار خاموش می شود. یا از حسگر خودکار استفاده کنید ، وقتی دست / پا را داخل یا خارج می کنید ، به طور خودکار روشن یا خاموش می شود.
لطفا توجه داشته باشید که زمان گرم کردن بر اساس مارک ژل لاک متفاوت است. یووی کاشت ناخن مدل sun  فقط برای انواع لاک های ژل است نه برای لاک ناخن های معمولی. قبل از خرید اطمینان حاصل کنید که لاک شما سازگار است. برای دستیابی به بهترین نتیجه ، از حرکت دادن بیش از حد دست خود تا زمان کامل شدن عمل پرهیز کنید

 

۴- اگر ژل لاک پس از پخت کمی چسبناک است. لطفا ناخن های خود را با یک پاک کننده ملایم یا الکل مالش دهید تا از شر باقی مانده چسبنده گی که در پشت ناخن شما باقی مانده است ، پاک شود. با ناخن خشک کن SUNUV از مانیکور زیبا یا پدیکور خود لذت ببرید!

 

دستگاه UV ناخن

 

 ویژگی های دستگاه uv

* مناسب برای درمان انواع لاک های UV و LED ژل ناخن.

* نیازی به تعویض هیچ لامپ نیست.

* به طور همزمان ۵ ناخن دست یا پا را در آن قرار میگیرد.

* ۴ تنظیمات تایمر: ۱۰s ، ۳۰s ، ۶۰s ، ۹۹s

* ۴۸W قدرت و منطقه به اندازه کافی بزرگ

* صفحه نمایش LCD پنهان بزرگ برای نشان دادن زمان پخت.

* سینی زیر جدا شده به راحتی تمیز و استفاده می شود.

* ایده آل برای استفاده شخصی و سالن.

 

تمام لامپ یووی روی تمام لاک های ژل به خوبی کار می کند ، ایده آل برای مانیکور ژل در خانه ودر سالن .باید دارای لامپ ناخن uv gel باشد ، با اکثر لاک های ژل به خوبی کار می کند و زمان خشک شدن آنها را ۵۰٪ کاهش می دهد.طراحی باز ، ۵ ناخن دست یا پا را همزمان درمان می کند ، ایده آل برای خانه و سالنیک لامپ ناخن با کاربرد آسان برای علاقه مندان به ناخن DIYاین چراغ ناخن جیبی مناسب برای مدرسه ، اداره ، استفاده در منزل و مسافرت است. هرجایی که دوست دارید می توانید از آن استفاده کنید!

 

دستگاه UV SUN 3

 

ویژگی ها و جزئیات دستگاه یووی کاشت ناخن

دستگاه یووی کاشت ناخن sun همه انواع پولیش ناخن ژل را خشک می کند. تمام مهره های سبک از تکنولوژی پیشرفته ای استفاده می کنند – طول موج نوری دوگانه (۳۶۵ نانومتر + ۴۰۵ نانومتر) ، باعث می شود آن را با همه انواع لاک ناخن UV و ژل LED ، به عنوان مثال پوشش زیر ، پوشش بالا ، ژل رنگی ، ژل های سخت ، سازنده ، اکریلیک ، ژل مجسمه سازی ، چسب گوهر و غیره. جای نگرانی برای جایگزینی مهره ها نیست.

 

این دستگاه لاک خشک کن uv ایده آل برای استفاده در خانه و سالن است.خشک کن ناخن SUN3 36 قطعه طول عمر ۵۰۰۰۰ ساعت مهره های LED به طور مساوی در داخل توزیع شده است. این به بهبود یکنواخت لاک ناخن ژل کمک می کند. بزرگی صفحه باعث می شود که بتوانید همزمان ۵ ناخن دست یا پا را به راحتی وارد دستگاه لاک خشک کن کنید.

 

 دستگاه لاک خشک کن uv

 

دستگاه یووی کاشت ناخن مدل sun منحصر به فرد برای گرم کردن و خشک کردن ژل های سخت مناسب تر است. در طول این حالت قدرت به تدریج افزایش می یابد تا از پوست لطیف شما در هنگام بهبود ژل محافظت کند. در مقایسه با چراغ ناخن سبک بنفش سنتی ، این چراغ های سفید نرم و نزدیک هیچ آسیبی به دست نمی رساند. بیایید از مانیکور ناخن لذت ببریم!

 

جهت خرید دستگاه های لاک خشک کن سان میتواید با واحد فروش شرکت نیل استارز تماس حاصل فرماید. ارسال بعد از ثبت سفارش ۲۴ الی ۷۲ ساعت میباشد.

 

 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

Instagram
WhatsApp
تماس با ما