خرید ژل لاک ناخن لاک polish لاک ژل

 

مانیکور ژل سرویسی است که از لاک بر پایه ژل استفاده می کند و برای درمان لاک و قفل شدن آن روی ناخن ها به نور UV یا LED احتیاج دارد. ژل لاک ناخن دوام بیشتری نسبت به لاک معمولی دارد.” و در حالی که لاک معمولی می تواند به سرعت دو تا سه روز تراشه شود ، ژل ناخن هفته ها بدون خراب شدن روی ناخن شما ماندگار است

 

ژل لاک ناخن

 

رنگ هایی را که دوست دارید در طول هفته و در هفته دیگر بپوشید.

کوتیکول را به عقب برده ، لبه آن را مرتب کنید ، ناخن های خود را لاک ژل ناخن بزنید و از خشک و تمیز بودن آنها اطمینان حاصل کنید.

لایه پایه را به نازک بمالید و به مدت ۱-۲ دقیقه در زیر لامپ ماورا بنفش قرار دهید ، چراغ LED برای ۳۰-۶۰s cure (نگه داشتن چسب پایه پس از پختن طبیعی است ، پوشش پایه را خیلی طولانی نکنید) ۱ لایه نازک از لاک ژل را بزنید و خشک کنید. (لامپ UV به مدت ۲ دقیقه ، لامپ LED برای ۳۰-۶۰ ثانیه)

 

 

 

لاک ژل coco

 

چگونه می توان لاک ژل ناخن را طولانتی مدت حفظ کنیم؟

۱٫ ناخن قبل از کار لطفا آن را تمیز کید و هر گونه چربی را از آن پاک کنید.

۲٫ کت پایه (همان مارک به ماندگاری بیشتر شما کمک خواهد کرد) و طبیعی است که کت پایه پس از پخت کمی چسبناک باشد.

۳٫ لبه ناخن هر کت را ببندید ؛

۵٫ پولیش را به پوست یا کوتیکول متصل نکنید. بعد روی صدف ناخن ژل لاک ناخن را بزنید

۶٫ کت های نازک به معنای تأثیر طولانی مدت آن هستند.

 

چگونه لاک ژل ناخن را پاک کنیم

مرحله ۱: روپوش را بپوشانید و از آن جدا کنید (مهم) مرحله ۲: ناخن ها را درلنت های پاک کننده ژل لاک برای مدت ۵ دقیقه خیس کنید. مرحله ۳: برای از بین بردن ژل ناخن نرم شده از چوب نارنجی یا فشار دهنده کوتیکول استفاده کنید. در صورت لزوم مقداری روغن کوتیکول ناخن بزنید.

 

چگونگی استفاده از ژل لاک ناخن

پوشش پایه به مدت ۳۰ ثانیه زیر نور دستگاه uv قرار دهید. شده است. ژل لاک ناخن هر لایه را جلا دهید – ۶۰ ثانیه. پوشش بالا – ۶۰ ثانیه با پنبه الکلی پاک کنید. استفاده از هر لایه نازک نکته اصلی است ، اطمینان حاصل کنید که قلم مو قبل از شروع ضربه زیاد روی آن نباشد.

 

استند ژل لاک ناخن

 

ویژگی های ژل لاک ناخن 

دستگاه لاک خشک کن ✉️۷۲w: این می تواند به شما کمک کند تا انواع لاک ژل ناخن را در مدت زمان کوتاه ، فضای بزرگ با صفحه نمایش LED و زمان بندی خودکار ، با کنترل پیشرفت ، درمان کنید. ژل لاک ناخن ماندگار و سالم طولانی است با استفاده مناسب ، ۲۱ روز + پوشیدن امکان پذیر است. محصولات سازگار با محیط زیست با مواد سالم ، بوی کم ، غیر سمی. مدت زمان ماندگاری ژل ناخن ۱۲ الی ۲۴ ماه است بستگی به نوع مارک آن

قیمت لاک ژل ناخن

جهت خرید لاک ژل ناخن به قیمت عمده با واحد فروش شرکت نیل استارز تماس حاصل فرمایید.

 

2

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

Instagram
WhatsApp
تماس با ما