قیمت پودر کاشت ناخن درج یک مارک کیستون اصلی

پودر کاشت ناخن ما مجهز به ۶ رنگ پودر اکریلیک و برخی از ابزارهای پایه مانیکور (ناخن + قلم مو + فشار دهنده کوتیکول + برس ناخن اکریلیک + برش ناخن اکریلیک) بود. بهترین ناخن های اکریلیک ناخن برای ایجاد ناخن های سه بعدی فرانسوی ، گل های حک شده و توسعه ناخن است. در مقاله زیر به برسی این پودر کاشت ناخن خواهیم پرداخت.


 

پودر کاشت ناخن

پودر کاشت ناخن

پودر آغشته به اکریلیک فرمول جدید بدون گرد غبار است و می تواند مدت زمان طولانی روی ناخن شما بماند. پودر صاف و نرم به راحتی رنگ می شود. ۶ رنگ زنده نیازهای مختلف شما را برآورده می کند. رنگ های عملی و متنوع پودر اکریلیک مناسب برای تمام سال است.

این ست پودر کاشت برای ناخن ها با ۶ رنگ روشن ارائه می شود.

می توانید از رنگ پودر برای انجام ناخن های اکریلیک در خانه یا هنگام مسافرت استفاده کنید ، اما نیاز به استفاده از مایع اکریلیک است.

وزن هر بطری ۱۰ گرم / ۳۵ گرم است .

کوچک اما با دوام.

بسته بندی خوب ، پودرها نمی ریزند.


 

پور کاشت رنگی ناخن

 

پودر مانیکور ناخن مروان برای تزئین ناخن ۳ بعدی مجهز به برخی از ابزارهای لازم برای مانیکور است.

مناسب برای شروع در خانه ، و کاربر حرفه ای در سالن.

دستگاه سوهان برقی می تواند به شما کمک کند ناخن های خود را صاف کنید.

 

کشیدن ناخن

تزیین ناخن های گل تراشیده شده و دیگر

نحوه استفاده از تنظیم کننده شروع کننده ناخن های اکریلیک


 

پودر کاشت

 

ویژگی ها پودر کاشت ناخن درج یک

۶ رنگ پودر کیستون (سفید / کلیر / صورتی / صورتی روشن / هلوی و نچرال / خاکستری) powder پودر ناخن اکریلیک با ۶ رنگ روشن و تیره می تواند برای ناخن فرانسوی ، گل کنده کاری ، کشیدن ناخن و چسباندن بدلیجات استفاده شود. سایه های روشن مخصوصاً برای گلهای تراش خورده مناسب است ، و پاک کننده پودر برای اکستنشن ناخن مناسب است.

آسان برای استفاده  مانیکور ناخن با پودر کاشت ناخن رنگارنگ نرم ، صاف ، رنگ پریده و به راحتی رنگ می شود. نیاز به استفاده با مایع اکریلیک (شامل نمی شود). پودر اکریلیک سفید با دستورالعمل های واضح ، حتی مبتدیان می توانند ناخن زیبایی ایجاد کنند. استفاده از روکش اکریلیک برای بالا رفتن از آن می تواند اثر درخشانی داشته باشد. در غیر این صورت ، اثر مات را نشان می دهد.

کار برد پودر ناخن برای کاشت

پودرهای کاشت ناخن ما نه تنها می توانند با سیستم های غوطه وری ، لاک ناخن سنتی و لاک ژل UV استفاده شوند ، بلکه می توانند به صورت سه بعدی در ناخن نیز استفاده شوند. لاک های مختلف می توانند انواع مختلفی از جلوه های هنری ناخن را ایجاد کنند. بیایید با استفاده از لاک های مختلف با پودر اکریلیک ناخن خود را بچرخانیم تا سورپرایز بیشتری به شما بدهد.

پودر کاشت براق اکریلیک مروان برای ناخن ها معمولاً می تواند حدود ۲ هفته نگه دارد. قطعاً بهترین ایده هدیه برای دوست دختر ، همسر ، دختر ، مادر یا سایر افرادی که از رنگ آمیزی ناخن لذت می برند.

کیت طراحی ناخن سالم با ابزارهای مانیکور پودر ناخن های اکریلیک در صورت استفاده با روکش پایه ، از دستگاه uv برای خشک کردن استفاده می کند، واقعاً ایمن. علاوه بر این ، مجهز به ابزارهای اساسی مانیکور: ناخن + قلم مو + پاک کننده + برس ناخن اکریلیک + ناخن برش اکریلیک. برای طراحی ناخن های اکریلیک شما واقعا راحت است
!

 

شما میتوانید جهت خرید پودر کاشت ناخن هلوی و کلیر از سراسر ایران با شرکت نیل استارز تماس حاصل فرماید. ارسال پودر یا قلم کاشت ۲۴ ساعت الی ۷۲ ساعت بعداز ثبت سفارش میباشد.

 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

Instagram
WhatsApp
تماس با ما