خرید اینترنتی لوازم مانیکور و پدیکور

مانیکور و پدیکور چه مواردی را شامل می شود؟

بیشتر بدانید؟ مانیکور و پدیکور مزایای طبیعی و ذهنی زیادی برای مشتری دارد. این مزایا باعث می شود که مانیکور و پدیکور آرام باشید ، ضمن اینکه مراقب سلامتی باشید. در برنامه آرایشی ما مهارت های لازم برای کار به عنوان تکنسین ناخن و یادگیری مزایای کار در صنعت زیبایی را خواهید آموخت.

مانیکور و پدیکور دست

مانیکور و پدیکور چیست؟

منظور از مانیکور ، مراقبت از دست مشتری و مراقبت از پدیکور ، مراقبت از پای مشتری است. این شامل مراقبت از پوست ، مراقبت از ناخن و تقویت کننده های ناخن مصنوعی است که می تواند متناسب با ترجیحات مختلف تنظیم شود. بیایید نگاهی عمیق تر به دو دلیل اصلی مانیکور یا پدیکور بیندازیم.

دلیل شماره ۱: زیبایی شناسی ناخن

دلیل اصلی رزرو قرار مانیکور و پدیکور با یک مانیکور حرفه ای تغییر ، تقویت یا حفظ ظاهر ناخن شماست. هنگام شخصی سازی زیبایی ناخن ها و / یا ناخن های پا ، گزینه های مختلفی وجود دارد. در اینجا برخی از جنبه های زیبایی مانیکور یا پدیکور شما وجود دارد که می توانید متناسب با مشخصات دقیق خود تنظیم کنید.

لوازم کاشت ناخن خارجی

 در کاشت ناخن به چه نکاتی با ید توجه کنیم؟

رنگ – رنگ (های) لاک ناخن که برای لاک زدن ناخن های خود انتخاب می کنید ، نقشی اساسی در به نظر رسیدن مانیکور یا پدیکور شما دارد. سایه ها و رنگ های لاک ناخن موجود تقریباً بی نهایت هستند ، بنابراین شما می توانید آزادانه انتخاب کنید که می خواهید انتخاب های رنگ ناخن شما به چه اندازه روشن ، تیره ، براق یا براق باشد.

 

طول – این جنبه زیبایی مانیکور یا پدیکور برای ناخن های طبیعی و مصنوعی کاملاً متفاوت است. مدت زمان استفاده از ناخن های خود به موارد مختلفی بستگی دارد ، از جمله اندازه دست ها / پاها ، طول انگشتان انگشتان و انگشتان پا و سلامت و اندازه تخت های ناخن طبیعی. مهمترین عامل در طول ناخن ، اولویت شخصی شماست.

شکل ناخن منحصر به فرد یا متنوع در درجه اول ویژگی مانیکور بیشتر از پدیکور است. در مورد نحوه انتخاب فرم ناخن های خود چندین انتخاب مختلف وجود دارد. نوک های گرد ، نوک های نوک تیز و نوک های صاف یا مربع از رایج ترین شکل های ناخن مورد درخواست است. ناخن های طبیعی در صورت سالم بودن و استحکام کافی برای رشد ، برش و مالش می توانند شکل بگیرند. با این حال ناخن معمولاً برای گزینه های شکل دادن چشمگیر بهتر است.

 

هنر / طراحی – وقتی که می خواهیم هنر ناخن خود را با مانیکور و پدیکور تنظیم کنیم ، آسمان حد است. همه اینها به میزان گسترده تخیل و استعداد فنی ناخن شما برمی گردد. ممکن است شما کسی باشید که نقاط لهجه ظریف یا طرحهای راه راه کلاسیک را ترجیح می دهد. شما ممکن است آرزو داشته باشید که به ناخن های خود نگاه کنید و کارهای هنری مینیاتوری را ببینید.

لوازم برقی ناخن

لوازم جانبی کاشت ناخن

لوازم جانبی: – سنگ های قیمتی ، کریستال ، مهره ها و سایر لوازم ناخن کوچک ۳ بعدی می توانند ظاهر ناخن های شما را از پایه به نفس گیر بکشند. این لهجه ها در اشکال و رنگهای مختلفی وجود دارد و می توان آنها را به صورت خوشه ای یا فاصله ای از یکدیگر قرار داد. حتی کمی درخشش می تواند از نظر بالا بردن مانیکور یا پدیکور شما بسیار کمک کند.

دلیل شماره ۲: سلامتی در انجام کاشت ناخن

سلامتی و تندرستی نیز در هنگام مانیکور یا قرار ملاقات با پدیکور مورد توجه قرار می گیرد. انجام ناخن ها مطمئناً همان مراجعه به پزشک متخصص برای مشکلات شدید دست و پا نیست. با این حال ، مراجعه به مانیکور به تعدادی مزایای جسمی و روحی منجر می شود.

 

پوست – هرگونه مشکل جدی پوستی همیشه باید توسط یک متخصص پوست گواهی شده پزشکی برطرف شود ، اما یک تکنسین ناخن می تواند در مورد بسیاری از بیماری های پوستی جزئی که ممکن است با آنها دست و پنجه نرم کنید ، شما را راهنمایی و به شما مشاوره می دهد. خشکی مزمن و وصله های خشن مانند پینه دو نمونه از موارد پوستی است که می تواند توسط ناخن حرفه ای هنگام مانیکور و پدیکور برطرف شود.

مانیکور

 

ناخن ها – داشتن ناخن های سالم برای بسیاری از افراد آسان تر از گفتن است. قارچ ها و عفونت ها باید همیشه از نظر پزشکی درمان شوند ، اما یک مانیکور می تواند به شما در تقویت ، رشد و ترمیم ناخن های طبیعی کمک کند. حتی اگر ظاهر ناخن های مصنوعی را ترجیح می دهید ، باز هم باید مطمئن شوید که ناخن های مصنوعی دارای ناخن های طبیعی سالم و لنگر هستند. این به شما کمک می کند تا از شکستن بیش از حد و مکرر جلوگیری کنید.

 

نکته مهم: در  انجام مانیکور ناخن از لوازم و ابزا رها با جنس خوب استفاده کید که روی ناخن قارچ ایجاد نشود.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

Instagram
WhatsApp
تماس با ما