خرید دستگاه های لاک خشک کن ناخن sun uv

در مقاله زیر به برسی یک یاز بهترین برند های دستگاه لاک خشک کن ناخن sun سان جهت استفاده به صورت حرفه ای برای سالن های کاشت ناخن خواهیم پرداخت با ما همراه باشید.

نکته مهم: معمولا دستگاه های uv ناخن قدرت بین ۱۲۰ تا ۲۰۰ وات همه نوع لاک ژل را خشک می کند.

دستگاه لاک خشک کن ناخن sun

 

دستگاه uv sun  ۱۸۰ وات

همانطور که می دانید هرچه قدرت  لامپ های دستگاههای لاک خشک کن sun بیشتر باشد ، ناخن ها سریعتر خشک می شوند. انقلابی در پخت سریع ، می تواند لاک ناخن شما را در چند ثانیه درمان کند تا ناخن های شما عالی شود ، چه سرعت خشک کردن شگفت انگیزی! حداکثر قدرت در بازار! سریعتر از دو برابر سرعت لامپ ژل دیگر.

 

 دستگاه لاک خشک کن ناخن sun  معرفی کامل

دستگاه لاک خشک کن ناخن  sun  مدل syosin با ۵۷ قطعه منبع نور دوگانه ۱۸۰ وات. لامپ SYOSIN / LED (365nm + 405nm) خشک کن ناخن حرفه ای است که نیازی به تعویض لوله لامپ ندارد!

سنسور اتوماتیک

بدون فشار دادن دکمه تنظیم زمان ، لامپ ناخن به طور خودکار پس از عقب شدن توسط حسگر اتوماتیک روشن می شود و پس از عقب خاموش می شود.

دستگاه لاک خشک کن ناخن

بازدهی بالا

در مقایسه با مهره های لامپ معمولی ، ۵۷ مهره لامپ با پوشش کامل تضمین می کند که ناخن های شما به طور یکنواخت و سریع سفت می شوند.

 

۵ گزینه همگام سازی

دستگاه لاک خشک کن ناخن sun با داشتن ۱۰ ، ۳۰ ، ۶۰ ، ۹۹ و ۵ دکمه تنظیم دمای پایین می تواند نیازهای مختلف افراد مختلف را هنگام خشک کردن ناخن برآورده کند. صفحه LCD به افراد فرصت بیشتری برای کنترل زمان خشک شدن می دهد.

 

حالت دمای پایین

در این حالت دمای پایین ، با گذشت زمان به تدریج نیرو افزایش می یابد که می تواند هرگونه ناراحتی ناشی از ژل های پخت را کاهش دهد.

 

حالت روشن / خاموش

با فشار دادن دکمه روشن / خاموش ، چراغ روشن می شود و لامپ  دستگاه لاک خشک کن ناخن sun شروع به کار می کند. با فشار دوباره دکمه ، چراغ خاموش می شود و لامپ متوقف می شود. حداکثر زمان کار ۱۵۰ ثانیه است.

 

برای چشم و پوست راحت است

نور ملایم بنفش می تواند از چشم و پوست شما محافظت کند و از آسیب ناشی از خشک کن ناخن منسوخ جلوگیری کند.

دستگاه خشک کن ناخن sun

 

چگونه از دستگاه یو وی ناخن sun استفاده کنیم؟

۱٫ ناخن ها را به طول مناسب برش دهید و لبه های ناخن را با استفاده از ناخن کوتاه کنید.

۲٫ مطابق با دستورالعمل عامل تمیز کننده ، روی ناخن های تمیز و خشک ژل لاک بزنید.

۳٫ سیم برق را به یک پریز امن وصل کنید. از تایمر مناسب (حالت دمای پایین ۱۰s / 30s / 60s / 99s) با توجه به نیاز ژل لهستانی خود استفاده کنید.

۴٫ اگر پس از پخت لاک ژل کمی چسبناک است ، ناخن های خود را با پاک کننده ملایم یا الکل مالش دهید تا بقایای چسبنده ای که پشت سر گذاشته شده پاک شود.

 

لطفا توجه داشته باشید که زمان خشک کردن ناخن بسته به مارک ژل لاک متفاوت است. لامپ ناخن UV UV برای انواع لاک ژل و نه لاک ناخن معمولی به خوبی کار می کند.

 

 

لیست بسته بندی:دستگاه uv

لامپ ناخن LED 1x 180W

قلم موی دم ۱x

۳ * پرونده ناخن

سوکت ۱x اروپا

۱x کتابچه راهنمای کاربر

چراغ ال ای دی ناخن

 ویژگی ها دستگاه لاک خشک کن ناخن sun

با ۵۷ دانه UV / LED فقط ۱۰ ثانیه طول می کشد تا انواع لاک ژل UV و لاک ناخن ژل LED از جمله پوشش بالا ، لایه پایه ، رنگ رنگ ، ژل های سخت ، ژل مجسمه سازی ، چسب گوهر ، اکریلیک و غیره با این لاک ها عالی کار می کند.

بدون فشار دادن دکمه تنظیم زمان ، لامپ ناخن پس از ورود دست ها به طور خودکار توسط سنسور اتوماتیک روشن می شود و بعد از عقب خاموش می شود. با ۱۰ ، ۳۰ ، ۶۰ ، ۹۹s همراه شماست تا بتواند نیازهای شما را تأمین کند. آسان برای استفاده.

 

دستگاه لاک خشک کن ناخن sun ما از رو به پایین قابل جدا شدن است که فضای کافی برای روشن شدن ناخن های انگشت و انگشتان را فراهم می کند. همچنین ، تمیز کردن یکباره ژل در داخل دستگاه بسیار راحت تر خواهد بود.

 

جهت خرید دستگاه های لاک خشک کن ناخن sun میتواندی همه روزه ز ساعت ۹ الی ۲۰ با بخش فروش شرکت تماس حاصل فرماید.شرکت بازرگانی نیل استارز

 

 

 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

Instagram
WhatsApp
تماس با ما