خرید اینترنتی قلم کاشت ناخن به قیمت عمده

وقتی که میخواهید یک سالن کاشت ناخن احداث کنید به وسایل بسیار زیادی لازم دارید ماند سوهان برقی، دستگاه لاک خشک کن و مواد پلایمر و پودر کاشت ناخن بجوز این مواد که بیشتر آن ها مصرفی هستند برای یک مانیکور خوب عالی شما نیاز به قلم کاشت ناخن نیز دارید. ما در مقاله زیر به برسی ست قلم مانیکور میپردازیم با ما همراه باشید.

قلم کاشت ناخن

کیت قلم کاشت ناخن

 Flat Fan Brush: این برس کاربردهای زیادی دارد که به شما کمک می کند تا جلوی ناخن را ایجاد کنید. یک چیز ضروری برای خلاقیت بیشتر در زمینه فناوری ناخن است.

 

  1. قلم نقاشی شده: برای ترسیم انواع الگوی نفیس نقاشی شده ، الگوی هندسی ، چهارخانه ، گل و غیره روی ناخن استفاده می شود.
  2. قلم کاشت ناخن ۷ میلی متر: گلبرگهای تزئینی ، گلبرگ ، الگوهای هندسی ، سایر الگوهای خاص و غیره را باریک و باریک بکشید.
  3. قلم کاشت ناخن ۲۰ میلی متر: مناسب برای طولانی ترین و بهترین خطوط ، جذابیت ناخن های شما را بیشتر می کند.
  4. قلم کاشت ناخن Oblique: به شما این امکان را می دهد که در حین ایجاد هنر ناخن خود ، حرکات نرم و سبک بیشتری انجام دهید. ایده آل برای ایجاد نقوش ظریف و گلی از هنر ناخن.
  5. قلم مو مسطح: قلم مو به ایجاد سکته های طولانی مدت مایعات روی ناخن کمک می کند. همچنین به ایجاد الگوهای یک ضربه ای ، ترکیب و سایه زدن کمک می کند.
  6. قلم کاشت ناخن UV Gel: برس کاربردی ژل UV که برای افزایش طول و قدرت ناخن استفاده می شود ، همچنین می توان پولک های براق کننده ناخن را برداشت.
  7. Rhinestone Picker Pen: این قلم برای چیدن بدلیجات ، مهره ها ، سنگ های قیمتی و سایر کارکنان تزئینی ۳D طراحی شده است.

 

 قلم های کاشت ناخن

یک قسمت: لایه موم  برس را بردارید.

یک کاسه کوچک را با مایع مونومر تمیز پر کنید.

موهای برس را در مایع خیس کنید تا لایه موم از بین برود ، مقدار اضافی آن را روی حوله کاغذی پاک کنید.

 

چگونگی تمیز کردن قلم موی ناخن

لطفاً پس از استفاده با آب بشویید ، آن را تمیز و ایمن نگه دارید! پس از استفاده از رنگدانه پایه آب ، بلافاصله برس را با آب بشویید. فرم موها را به شکل ایده آل در یک مکان خنک و در هوا خشک کنید. آن را با سشوار خشک نکنید ، از کشیدن و بریدن موهای برس خودداری کنید. لامپ ناخن ۸۴ وات ناخن بدلیجات لامپ ناخن ضد پیری چسب ناخن قلم کاشت ناخن اکریلیکست قلم کاشت ناخن

 

قلم کاشت ناخن

ویژگی ها و جزئیات قلم کاشت ناخن

 آنچه دریافت می کنید: ۷ عدد قلم موی ناخن ، ۱ عدد قلم جمع کننده بدلیجات ، ۶ شکل مختلف نگین ناخن AB شیشه ای * ۳۰ عدد ، بدلیجات ناخن شیشه فلت بک * ۵۰۰ عدد ، تکه های براق کننده ناخن پروانه ای * ۱ ، براق کننده های فویل ناخن * ۲ و خطوط نوار راه راه هنر ناخن * ۵٫

 

ست قلم موی NAIL ART: بدنه این قلم سبک و راحت است ، نگهداری و رنگ آمیزی آن آسان است. همچنین ، به طور ثابت در قسمت فلزی می ماند ، هیچ نگرانی در مورد جدا شدن آن وجود ندارد. زیبایی و جذابیت بیشتر ناخن ها.

 

  کریستال ناخن از شیشه K9 با کیفیت بالا ساخته شده و بسیار سفت است و به راحتی خرد نمی شود. پوشش AB با درخشندگی با دوام محکم به سطح خارجی هر مهره کریستالی پیوند می خورد.

 

جهت خرید ست قلم موی کشت ناخن میتوانید با واحد فروش شرکت نیل استارز تماس حاصل فرمایید. سفارش به صورت اینترنتی است و ارسال پک کامل به صورت رایگان انجام میپزیرد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

Instagram
WhatsApp
تماس با ما