بازار مرکزی دستگاه uv led کاشت ناخن باکیفیت

یکی از مهم ترین وسایل موجود در کاشت ناخن دستگاه uv Led کاشت ناخن است ، که این دستگاه امواج ماوراء بنفش تولید می کند.

از موارد استفاده این دستگاه برای خشک و ثابت نگه داشتن مواد کاشت روی ناخن میتوان نام برد ، که این مواد به نور ماوراء بنفش حساس بوده که در اثر انرژی وارد شده از این امواج فعال می شوند و در نتیجه ژل و یا پودر استفاده شده روی ناخن خشک می شود.

بازار مرکزی دستگاه uv led کاشت ناخن باکیفیت

انواع دستگاه uv led کاشت ناخن در ایران

انواع دستگاه uv led کاشت ناخن در ایران  دستگاه uv Led کاشت ناخن با توجه به محدوده طرح موج به چندین دسته تقسیم می شود، که هر چه طول موج کمتر باشد انرژی بیشتر و کمتر به پوست دست آسیب می رساند.

دستگاه uv براساس کارکرد به سه دسته تقسیم می شود :

۱. لامپی uv

۲. یو وی LED

۳. ترکیبی uv

۱. یو وی لامپی : این دستگاه از یک یا چند لامپ که در داخل آن نصب شده ، ساخته می شود که توسط این لامپ ها امواج uv منتشر می شود، که از نخستین دستگاه های یو وی بوده و هنوز هم کارایی خود را دارد.

لامپ های موجود در این دستگاه به هر شکلی امکان نصب دارند، که این لامپ ها طول عمری مشخصی هم دارند و زمانی که طول عمر به پایان برسد باید عوض شود. در این دستگاه ها مدت زمان خشک شدن مواد روی ناخن نسبت به دستگاه های LED بیشتر است و مصرف بالاتری هم نسبت به دستگاه LED دارد

۲. یو وی LED :  این دستگاه جدید تر بوده که از چندتا LED ساخته شده است، که نسبت به دستگاه های دیگر کم حجم تر و میزان مصرف انرژی پایین تری دارد.

دستگاه LED با توجه به اینکه طول موج کمتری ایجاد می کند، در واقع روی طول موج تمرکز کرده و مواد را خشک می کند.

قیمت دستگاه led ناخن به دلیل طول عمر بالای این دستگاه و نیاز نبودن به عوض کردن لامپ های داخل آن نسبت به دستگاه uv بیشتر است.

۳. یو وی ترکیبی : این دستگاه پرکاربرد ترین، دستگاه کاشت ناخن است به دلیل اینکه ترکیبی از uv لامپی و LED می باشد، که از معایب این دستگاه به مصرف انرژی بیشتر و گران بودن آن ها میتوان اشاره کرد.

فروشنده معتبر دستگاه uv led کاشت ناخن

فروشنده معتبر دستگاه uv led کاشت ناخن  تولید کنندگان این محصول از بهترین جنس برای بدنه و از با کیفیت ترین لامپ ها برای داخل آن استفاده می کنند، که حتی فروشنده دستگاه uv ناخن علاوه بر خرید حضوری برای صرفه جویی در وقت و هزینه خرید غیر حضوری هم برای ناخن کارهای باسلیقه و هنرمند قرار داده است.

خرید دستگاه

  • مجموعه ما  یکی از مرکز پرفروش ترین  دستگاه uv Led کاشت ناخن در کشور می باشد
    که اغلب ناخنکاران و مراکز ترمیم ناخن ها اقدام به تهیه محصولات از ما می نمایند،تمام دستگاه ها اصل  و با گارانتی میباشد.
    جهت کسب اطلاعات بیشتر  جهت راهنمای و خرید میتوانید با تماس حاصل فرمایید
    شرکت نیل استار در  تهران، اصفهان تبریز و شیراز  به صورت ۲۴ ساعت اماده پاسخ گوی  میباشد

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

Instagram
WhatsApp
تماس با ما