آموزش انواع کاشت ناخن مدل 2023

در مقاله زیراطلاعات کاشت ناخن ها،ببینید آیا این ناخن های که برای کاشت استفاده میشود مضر هستند یا خیر ، چقدر دوام می آورند ، هزینه آنها چقدر است. انواع ناخن های کاشت، نحوه استفاده و از بین بردن این ناخن ها و از کجا خرید کنیم؟ برای اطلاعات بیشتر با ما همراه باشید.


 

کاشت ناخن مصنوعی

در دنیایی که کاشتن مو ، بوتاکس صورت و مواد پرکننده به صورته روزمره اتفاق می افتد، ناخن های فانتزی یک تغییر جزئی در بین سایر افراد است و هنوز هم می توانند بحث قرار گیرد. برای کاشت ناخن شما در خانه نیاز به دستگاه سوهان برقی ماراتون دارید.

هنر کاشت ناخن در میان زنان در هر سنی محبوب است ! متأسفانه ، همه زن ها ناخن های پر زرق و برق طولانی برخوردار نیستند.

برخی از افراد برای بدست آوردن نوع ناخن مورد نظر خود باید به انواع روش های درمانی متوسل شوند. با این حال ، هنوز یک گزینه وجود دارد که همیشه در دسترس بماند و اخیراً بیشتر و بیشتر هیاهو ایجاد کرده است. ما در مورد کاشت ناخن  صحبت می کنیم !


 

کاشت ناخن


کاشت ناخن فانتزی

ناخن های مظهر خلاقیت هستند و نشان می دهند چگونه می توان چیزی را از هیچ به وجود آورد. حتی در ابتدای کار، مردم در اوایل  تمایلی به کاشت ناخن نداشتند ، زیرا اطلاعات زیادی در این مورد وجود نداشت. ناخن های فانتزی در واقع برای ناخن های طبیعی مفید است زیرا ناخن های فانتزی به آنها اجازه می دهد تا در عین محافظت از آنها به کامل ترین شکل رشد کنند ، ناگفته نماند که برای اهداف زیبایی نیز به کار می رود. و برای خشک کردن لاک های روی ناخن از دستگاه خشک کن ناخن یا یو وی استفاده کنید.


انواع کاشت ناخن

اکریلیک و چسب : این قدیمی ترین روش در مورد ناخن های فانتزی است ، اما همچنین با دوام ترین و مقاوم ترین زمان است. اکریلیک ها مخلوطی از لیکوئید کیستون و پودر ناخن کیستون هستند. این پودر از پلیمرها ساخته می شود ، مولکول هایی که کل فرآیند را آغاز می کنند ، در حالی که مایع از مونومرها ساخته می شود ، مولکول های دیگری که برای ایجاد ناخن های  کاشت قوی نیاز به تماس با پلیمرها دارند. این روش در صنعت زیبایی بسیار مورد استفاده قرار می گیرد زیرا بسیار سریع و نسبتاً ارزان تر از گزینه های دیگر است.

پلی ژل: این روش جدیدتر از روش قبلی است. با این وجود ، علی رغم جدید بودن ، مطمئناً برای همه دوستداران ناخن و مانیکور گزینه ای ابتدایی است ، زیرا به طور قابل توجهی زمان استفاده را کاهش می دهند ، بو نمی دهند و طبیعی تر و براق تر از بسیاری دیگر هستند. این ژل در واقع یک مایع شفاف و شفاف است که می توان آن را با برس مدل کرد ، به آن فرم داد و سپس با اشعه UV خشک کرد.

دستگاه uv ناخن

رزین و پودرها : حتی اگر قبلاً در قسمت پودرهای اکریلیک به پودرهایی اشاره کردیم ، معمولاً وقتی ناخن های طبیعی خیلی نرم هستند که نمی توانند صیقل داده شوند ، جویده شوند و یا از نشاط برخوردار باشند ، از رزین و پودرها به مقدار قابل توجهی استفاده می شود. قبل از شروع فرآیند ممکن است این یک پیش نیاز باشد.


دستگاه خشک کن ناخن


آیا کاشت ناخن برای انسان مضر است؟

خوب ، موادی که برای کاشت ناخن ساخته شده اند ، در دهه های گذشته ، عالی بوده اند. بنابراین ، آنها نباید به هیچ شکل و فرم به ناخن های طبیعی شما آسیب برسانند. با این حال، مواردی وجود دارد که ناخن های فانتزی مضر بودن آنها را اثبات می کند. به عنوان مثال ، ناخن های ساخته شده از لاک ژل برای خشک کردن آنها به اشعه ماورا بنفش نیاز دارند ، بنابراین قرار گرفتن در معرض دستگاه یو وی ناخن برای مدت طولانی ممکن است برای سلامتی شما مضر باشد.


 

کاشت ناخن رنگی


دیزاین ناخن چقدر دوام دارد؟

ناخن های فانتزی معمولاً حدود سه یا چهار هفته دوام می آورند. البته ، این نیز به نحوه استفاده از ناخن، کیفیت فرآیند، مقدار کار دستی شما و مدت زمان آن بستگی دارد.با این حال، بهتر است بعد از چهار هفته آنها را بردارید. به خاطر داشته باشید که کشیدن آنها یا تلاش برای بریدن آنها با هر شی تیز هرگز ایده خوبی نیست. اگر نمی دانید چگونه آنها را بیرون بیاورید، به یک آرایشگاه بروید و به یک متخصص اجازه دهید آنها را خارج کند یا از محصول یا ماده ای استفاده کند که در این شرایط توصیه می شود.

چگونه مواد  کاشت ناخن را تهیه کنیم؟

جهت خرید و تهیه پک لوازم ناخن با کیفیت عالی میتوانید با واحد فروش شرکت نیل استارز تماس حاصل فرماید  ارسال مواد و  دستگاه ها ۲۴ ساعت الی ۷۲ ساعت


1

  1. سلام من ترگل محمدی هستم کاشت ناخن شما بسیار زیبا هست من دوسشون داشتم عصر شاید بیام در خدمتتون سلام برسونید خدانگهدارتون❤️❤️❤️❤️❤️❤️

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

Instagram
WhatsApp
تماس با ما